Skip to main content

آقای سیروس مددی در این

آقای سیروس مددی در این
Anonymous

آقای سیروس مددی در این سخنرانی جنبه های تاریخی را باز کرده و سعی کرده است که مسائل تاریک آن روزها را روشن کند. ایشان می توانستند از روی آن بخشهایی که زنده یاد پیشه وری در مورد تمامیت ارضی و چارچوب ایران و احترام به قانون و... گفته و نوشته است، چشم پوشی کند تا جنابان بی نام و نشان طرفدار استقلال و جدایی راضی شوند ولی این کار را نکرده است.
تا آنجایی که یادم می آید، زمانی، آقای مددی در مورد جریانی به نام مهران بهاری از اشباح صحبت کرد و مهران بهاری را یک شبح نامید. حالا عجیب به نظر نمی رسد که حتا یک نفر از کامنت نویسان زیر سخنرانی ایشان با نام واقعی نیست؟ آیا در میان استقلال طلبان یک نفر با نام نشان وجود ندارد که با آقای مددی به بحث بنشیند؟ چرا همه آنها یا Anonymous هستند و یا ANONYMUS و یا پرویز و یا به پرویز و یا lachin و وجدان آگاه؟
به نظر می رسد که آقای مددی بد جوری گرفتار حمله اشباح

شده است.
البته می دانم که همین اشباح حمله به من را هم چاشنی خواهند کرد و لابد من هم به لقب <دار و دسته سیروس مددی> مفتخر خواهم شد ولی این سرالی است که به سرعت به ذهن من رسید:
چرا در حمله به آقای مددی و بحث با او فقط اشباح شرکت دارند و یک نفر از استقلال طلبان و مخالفان آقای مددی، با نام و نشان خودش وجود ندارد؟
آیا استقلال طلبان خارج نشین از افشای نام خودشان می ترسند در حالی که رهبرانشان در ایران با نام و نشان واقعی خودشان فعالیت می کنند؟