Skip to main content

آقای توکلی گرامی، محدود کردن

آقای توکلی گرامی، محدود کردن
Anonymous

آقای توکلی گرامی، محدود کردن حذف کامنتها فقط به تهمت، افترا و توهین (من اسم آن را سانسور نمی گذارم) با آنچه که در صفحه <درباره ما> نوشته اید، مطابقت ندارد.
بر اساس آنچه که در صفحه <درباره ما> نوشته اید، ایجاد دشمنی و نفاق هم جزو این خط قرمزهاست که متاسفانه شما به آن اهمیتی نمی دهید.
آیا می توان تحریک عملی به جنگ و خونریزی و کشتار دیگران را به عنوان <نظر> منتشر کرد؟
خوب با منطق شما می توان این راا که کسی بگوید <باید جوخه های ترور درست کرد و مثلا ترکها یا فارسها یا ارمنی ها یا... را کشت> در چارچوب <نظر> قرار داد و این تحریکات را منتشر و تبلیغ کرد.
وقتی شما می نویسید که <مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد ولی بحثهای نظری و تئوریک درباره این مقولات امکان انتشار در سایت را دارند.> مرز بین تبلیغ

نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران> با <بحثهای نظری و تئوریک> کجاست؟
متاسفانه در سایت شما این مرز کاملا مخدوش است. تبلیغات فاشیستی و نژادپرستانه و نژادستیزانه و تبلیغ دسمنی و کدورت بین اقوام و ملیتها به جای بحثهای نظری منتشر می شوند.
ظبیعتا کسانی هستند که اینگونه <نظرات> را دارند ولی تبلیغ آنها توسط شما در همین دنیای مجازی می تواند به رواج آنها کمک کند و می کند. امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از ایده ها و نظرات، چه مفید و چه مظر، از طریق همین دنیای مجازی رواج پیدا می کند.
در نظر بگیرید که مثلا حرکت یک میلیون امضا، یا آزادیهای یواشکی را اگر همین دنیای مجازی نبود، چطور می شد پیش برد؟ اگر سایتها مختلف و از جمله سایت شما این حرکتها را منتشر و تبلیغ نمی کردند، آیا می توانستند به این گستردگی باشند.
من تصور می کنم که شما با سهل انگاری در مورد ایجاد دشمنی میان اقوام و ملیتهای ساکن ایران؛ اشتباه بزرگی می کنید و در این امر سهیم هستتید. از شما، به عنوان کسی که سالیان درازی را در عرصه سیاست فعال بود، انتظار می رود که مسولانه تر به این مسئله برخورد کنید.