Skip to main content

جناب peerooz خان گرامی، از

جناب peerooz خان گرامی، از
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

جناب peerooz خان گرامی، از آهنگی که گذاشتید خیلی تشکر خالصانه می فرمایم. آهنگ زیبایی بود ولی راستش را بخواهید چون به زبان خارجکی و استعماری و امپریالیستی انگلستانی بود، اصلا نفهمیدم که چه می خواند. امیدوارم آن قسمت آخر منظور نظر شما بوده باشد که مردم داشتند خواننده را تشویق می کردند و امیدوارم که منظور مبارکتان این بوده باشد که همگان باید این شخص شخیص بنده یعنی مسؤل عالی مقام سابق کامنتها را تشویق بکنند. اگر منظورتان این نبوده باشد احتمالا کلاهمان بد جوری توی همدیگر می رود. اگر هم در متن آهنگ چیزی منظور نظرتان بوده باشد، لطفا ترجمه آن را توسط پست سفارشی برایم ارسال دارید و مواظب باشید که به ضرر من نباشد.
شکایت کرده اید که زمانی در سایتی کامنت می گذاردید و بعدا شما را راه نداده اند. البته اگر شما شکایت خود را مشخصا بیان می کردید من هم به آن رسیدگی می فرمودم و آن سایت را سانسور می فرمودم تا

تا دیگر از این کارهای بد بد نکنند.
همانطوریکه فرمودن کرده اید ثبت نام کار را سخت می کند ولی اگر متخصصی مانند شخص شخیص بنده سر کار باشد مسلما از این اشکالات پیش نمی آید و فقط کامنت نویسان نه چندان محترم را راه نمی دهم والا کامنت نویسان محترم همیشه قدمشان روی چشم خواهد بود.
ولی مایلم نظر مشورتی شما را در باره کامنت نویسی از طریق آدرس ایمیل گوگل و فیسبوک هم جویا شوم. البته نظر مشورتی به این معنا نیست که آن را عملی سازم خصوصا اینکه اکنون شخص شخیص بنده در جهنم تشریف فرماست و در مصدر کار نیست و اصولا از این عملی ساختن ها عاجز است. (چه قدر صبح تا شب به حال خودم گریه می کنم. این کار را شب تا صبح نمی کنم چون در آن موقع در خواب ناز به سر می برم). البته شاید به حال فعلی ها مفید فایده افتد.
شما باز هم به تخصص تاکید فرمودن کرده اید. باید به اطلاع آن حضرت برسانم که شخص شخیص بنده متخصص ترین متخصص جهان در این مقام بوده ام. لازم به تذکر می بینم که تخصص فقط در دانشکاه حاصل نمی شود بلکه در درجه اول برای تخصص ایمان و در درجه بعدی تجربه کاری لازم است، که این حناب (یعنی من) در هر دو سرآمد روزگار بوده و هستم و خواهم بود و رقیبی نداشته و ندارم و نخواهم داشت.
باز هم مادر بزرگ محبوبه ام (منظورم مادر بزرگ همسر بنده یعنی محبوبه ام نیست. بلکه چون در کامنتی نوشته بودم مادر بزرگ محبوبم، یکی از ساکنین جهنم که در همسایگی ما سکنی دارد، از من ایراد گرفت که محبوب مذکر است و باید محبوبه بنویسم) که در کنار بنده در کافی نت جهنم جاخوش کرده است، به شما و دیگر کامنت نویسان محترم و کامنت نویسان نه چندان محترم سلام دارد و منتظر رسیدن دوست پسر یا دوست دختر است (برایش فرقی نمی کند و هر دو را می پذیرد).
سیز ساغ، من سلامت