Skip to main content

peerooz گرامی، وقتی یک سایت

peerooz گرامی، وقتی یک سایت
Anonymous

peerooz گرامی، وقتی یک سایت در معرض دید همکانی قرار می گیرد، خود را در معرض دید و قضاوت خوانندگانش قرار می دهد. خوانندگان هر سایتی هم می خواهند سایت به آن چیزی که مشخص کرده و قول داده، یعنی به اساسنامه و ضوابطش عمل کند.
مسلما سایت بدون خواننده ارزشی ندارد و این نویسندگان و خوانندگان هستند که به آن سایت ارزش منفی یا مثبت می دهند.
هر سایتی طبیعتا نقاط قوت و ضعف خود را دارد. اگر به نقاط ضعف سایت برخورد و انتقاد نشود، مسؤلین سایت همیشه فکر خواهند کرد که همه چیز خوب و عالیست و به همان روال به کار خودشان ادامه خواهند داد.
وقتی از سایت انتقاد شود و نقاط ضعف آن بیان شود، می تواند مسؤلین سایت را به تفکر وادارد و در نیتیجه کار خود را بهبود بخشند.
درست است که کسی از من و شما و دیگران دعوت نکرده است که به این سایت بیایند و کامنت بنویسند اما وقتی این سایت وجود دارد و امکان کامنت نویسی را برای ما

مهیا کرده است، کامنت نویسان باید ضوابط سایت را رعایت کنند و در مقابل هم می خواهند که ضوابط سایت توسط مسؤلین رعایت شود. و وقتی این ضوابط رعایت نشوند، خوانندگان، نویسندگان و کامنت نویسان این حق را دارند که انتقاد خود را ارائه بدهند و <غر>شان را هم بزنند. تصور من این است که مسؤلین سایت ایران گلوبال تا به حال از انتقادات استقبال کرده اند و هرگز نگفته اند که شماها <در این شرکت سهام> ندارید و همین است که هست.