Skip to main content

ماموران خارج کشوری رژیم در

ماموران خارج کشوری رژیم در
Anonymous

ماموران خارج کشوری رژیم در چند برنامه تلویزیونی اعلام کردند که امرالله ابراهیمی عالمانه و عامدانه سایت ایران گلوبال را انتخاب کرد. آقای ابراهیمی هم در جواب سئوال چرا در سایت ایران گلوبال؟ نوشت چون علاوه بر اینکه کاربران زیادی دارد بستری مناسب برای تمرین دموکراسی است.
جواب آقای ابراهیمی منطقی و درست است در دیگر محافل هم همین نظر را دارند. ایران گلوبال خوب عمل می کند و برای همین رژیم دل خوشی از آن ندارد. چند هفته ای بود که فشار علیه سایت ایران گلوبال متوقف شد ولی امروز ج. سالور آن را دوباره استارت زد. لینک و قسمتی از نوشته ج.سالور (؟؟) را در قسمت ادامه نظر کوپی میکنم

ج.سالور:
مقدمه _ آقای بهزاد علیشاهی عضو سابق فرقه رجوی بی شک یکی از موثرترین ومفیدترین منتقدان این فرقه می باشد _ علیشاهی بیش از ۲۰ سال از عمر خودرا دراردوگاه های فرقه رجوی گذرانده و پس از حمله امریکا به عراق موفق به فرار ازاشرف و این تشکیلات مخوف گردیده است _ علیشاهی مطالب ودیدگاه های خود درباره این فرقه را دریک وبلاگ با نام ” حسن زبل ” منتشر می نموده است _ علیشاهی علاوه بر نویسندگی یک برنامه ساز ومجری مسلطی است که بیشترین افشاگری ها درمورد این فرقه منفور را درکارنامه فعالیت های روشنگرایانه خود ثبت نموده است _ گفتگو با مرجان ملک _ ربابه شاهرخی _ وزنده یاد شمس حائری از دیگر فعالیت های ایشان می باشد _ طبیعی است که دستگاه سرکوبگرفرقه رجوی حساسیت بسیاری درمورد ایشان داشته باشد وبهمین دلیل سران اینفرقه ” توطئه سازمان دهی شده ” کثیفی را علیه ایشان طراحی کرده و به اجرا گذاشتند _ ودراین راستا برای محو ردپای خود از این توطئه از سایت وابسته ومشکوک ” ایران گلوبال “جهت انتشار خبر دستگیری نامبرده درهلند استفاده نمودند _ این خبر بعدها توسط همسر نامبرده مورد تائید قرارگرفت _ گرچه بطور دقیق اتهام نامبرده در هاله ای از ابهام قرار داشته وچندان مشخص نیست ولیکن آنچه مسلم است ” دست های دسیسه گر فرقه رجوی “دراین ماجرا کاملا پیداست _ بهمین دلیل نگارنده بخاطر حمایت وسپاسگزاری از ایشان تصمیم گرفتم متن دو نوار پژوهشی نامبرده را که بسیار مفید وسازنده هستند انتخاب و درقالب یک نوشته پیاده نمایم _ امید وارم مشکلات قانونی ایشان هرچه زودتر برطرف شده ونامبرده به جمع ” آگاهی رسانان ” بازگردد_توضیح اینکه این نوشته یک برداشت آزاد_ خلاصه وتدوین شده ازسخنان ایشان دراین نوار می باشد.
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=14671