Skip to main content

با طلب پوزش صمیمانه از جانب

با طلب پوزش صمیمانه از جانب
Anonymous

با طلب پوزش صمیمانه از جانب خود و مولانا از جناب کیانوش, و طولانی بودن کامنت بخاطر نقل قول. حضرت مولانا مانند همیشه داستانی شیرینی دارند که همه آنرا میدانیم واین دو بیت از آنست : " گفت شخصی خوب ورد آورده‌ای - لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای. این دعا چون ورد بینی بود, چون - ورد بینی را تو آوردی به کون ".
اینهم لینک برای آنها که نشنیده اند: http://ganjoor.net/m
جناب کیانوش برای دفاع از انتشار کامنت های افراطی جنگ طلب و تجزیه خواه و مخالفین آنها میفرمایند "... از سوی دیگر ما ایرانیان به دلایلی نا کامی و شکستهای 35 ساله وعقب ماندن از غافله پیشرفت ،رفاه وتمدن و همچنین به دلیل «ایران ستیزی» بسیار عصبانی هستیم . ازسوی دیگر سرمان را که می چرخانیم در جنوب قطر ، دوبی ...در شمال باکو و درشرق افغانستان ودر غرب ترکیه قدرتمند را داریم که سالهاست به دلیل حماقت رهبران جمهوری اسلامی بسرعت برق در حال رشد و

گسترش هستند. بجای یاد گیری ازموفقیت این کشور ها رک و راست « حسودی» می کنیم و «داد و خشمامان» از این بد بختی ها که از انقلاب 57 آغاز شده است ، عصبانی هستیم . بگذار حداقل در این فضای مجازی حرف شان را بزنند ومتقابلا نقد ها را تحمل نمایند و دستگاههای اطلاعاتی رزیم هم بدانند که در افکار ایرانیان چه می گذرد. ". رژیم و دستگاههای اطلاعاتی رژیم خیلی بهتر از ما میدانند که در افکار ایرانیان چه می گذرد. این عمل یعنی از غصه همسایه, خودمان را فلان کنیم. همانطور که فرمودند " دشمن ", ٣٥ سال حکومت فرهنگ بادیه نشینان است که برای مبارزه با آن اتحاد و یگانگی لازم است نه تفرقه و شمشیر کشی بر روی یکدیگر که احتمالا بسیارمطلوب دشمنان ما میباشد.