Skip to main content

دوست عزیز این نوشته شما مصداق

دوست عزیز این نوشته شما مصداق
Anonymous

دوست عزیز این نوشته شما مصداق بارز خود زنی‌ است. یعنی‌ اگر آقای دکتر حداده عادل و صدها دکتر پان ایرنیست دیگر بگویند که ملّت تورک وجود ندارد من باید قبول کنم چون این حرف هارا دکترها میزنند؟! عجب!!! و اگر قبول نکنم میشوم نژاد پرست و فوندامنتالیست ولمپن و ... نه؟! دوست عزیز به چیزهایی‌ که نوشته اید قبل از انتشار یه نگاهی‌ هم کرده اید یا نه؟!

نوشته اید: هیچگونه ابهامی در مورد ترمهای «ملت ایران» و «ملت آذربایجان» وجود ندارد چرا که این ترمها مقبولیت و کاربرد جهانی دارند و از نشانه‌های ورود به دنیای مدرن و ادبیات پیشرو مدرنیته میباشند. هیچ ابهامی وجود ندارد؟! این ترمها مقبولیت و کاربرد جهانی‌ دارند؟! مرد حسابی‌ دم گوشه خودمان در همین هندوستان خیلی‌ها اصلا نمی‌داند ایران کجاست چه برسد به آذربایجان و این ملّیتها. چه خصوصیتی از ترم‌های ملت ایران و ملّت آذربایجان از نشانهای ورود به دنیای مدرن و ادبیات پیشرو مدرنیت است؟! شما این اصطلاحات را مدرن علمی‌ نامیده اید. دوست عزیز اصلا می‌دانید علم چیست؟! مدرن و مدرنیته چیست؟! اینها اصطلاحات سیاسی هستند و محصول کار سیاسی نه کار علمی‌. اگر اصطلاح ملت ایران مبهم نبود الان می‌بایست هیچ صحبتی‌ از استقلال طلبی نمی‌شد، اگر میشود پس یعنی‌ ابهام درد. ملت آذربایجان هم دقیقاً به همین دلیل مبهم است شما نمیتوانید کرد یا ارمنی ساکن در آذربایجان را که خود را متعلق به ملت آذربایجان نمی‌داند به زور آذربایجانی کنید.

هیچ جنابی پشت سر بنده نیست و خودم هم یک انسان معمولی‌ هستم. تورک هستم و عضوی از ملت واقعی‌ تورک ساکن در ایران و آذربایجان و به تمام ملیتهای دیگر هم بدون قید و شرط احترام میگذارم.