Skip to main content

دوستان عزیز، بعلت قحطی تحلیل

دوستان عزیز، بعلت قحطی تحلیل
Anonymous

دوستان عزیز، بعلت قحطی تحلیل در روزنامه های فارسی زبان که تفسیرهای خودشان را از لابلای دیوان حافظ وبرای دهکده ایران بیرون میآورند، میخواهم با وجدانی آگاه خدمتدتان عرض کنم که پیشبینی من برای دوهفته آینده در رابطه با رویدادهای ژئوپولیتیک خاور نزدیک میتواند اینطور ترسیم شود. اما پیش از آن میخواستم بگویم که بهترین کتابی که امسال خوانده ام کتاب هاری پوتر بود. کتابی که خواندن آن را بشما عزیزان سفارش میکنم. با خواندن این کتاب شما بخوبی بدرک نوسانات قیمت نفت و تریاک و رابطه بینابینی آنها پی خواهید برد.
خوب عزیزانم، پیشبینیهایم برای دو هفته آینده که اکنون در پیش بینی ام قرار گرفته اند بقرار زیرند:
ـ صعود وحشتناک روبل روسیه تا جائیکه روسیه از بی پولی حاضر خواهد شد جزیره کریمه را به ترکیه اجاره دهد و شاید روزی آنرا بفروش. اردوقان که از شامه سیاسی و اقتصادی بالائی برخوردار است،

آماده خواهد شد فقط و فقط اجاره کریمه را با لیر ترکیه بپردازد.
ـ آنگلا مرکل به این موضوع پی میبرد و در هفته پیش رو پروازی سرزده به مسکو خواهد داشت تا از این کیک بی نصیب نماند.
ـ یونان، این بچه ننر و لوس اروپا که هرچقدر با کفگیر دنبال کف دیگش میگردند، کفش را پیدا نمیکنند، حاضر میشود نیمه ترک زبان قبرس را به ترکیه بفروشد.
دوستان آخرین و مهمترین پیشبینی من برای دوهفته پیش رو عبارت خواهد بود:
ـ چند سال پیش، سرکوزی رئیس جمهور قبلی فرانسه، گفت که ترکیه از نظر فرهنگی و دموگرافی نمیتواند با اروپا وجه مشترکی داشته باشد و ورودش به درون اتحادیه اروپا میتواند تنش آور باشد. اما بعد از آنکه اردوقان گفت که مسلمانان قبل از کریستوف کلمب به آمریکا رسیده اند، اروپائیان دست و پاچه شده و در هفته آینده پروازهای بیشماری را از استراسبورگ به آنکارا آغاز میکنند واز ترکیه درخواست کمک جهت رفع بحران یورو را خواهند کرد و خواهند پرسید چرا اینقدر برای ورود به اتحادیه اروپا لفتش میدهد؟