Skip to main content

بخش دوم- غیر از ماشالله رزمی

بخش دوم- غیر از ماشالله رزمی
Anonymous

بخش دوم- غیر از ماشالله رزمی در بین کل چهره های حرکت ملی اذربایجان حتی یک نفر از بزرگان و طبقه روشنفکر اذربایجان حضور ندارد همه اشخاص بدون استثنا گمنام هستند. چون شخص قوی و شناخته شده احتیاجی به تبلیغ و حمایت ندارد پس احتیاجی به تورکیه و اذربایجان ندارد. اما اینها امده اند تمام افراد گمنام و بیسواد را حاکم حرکت ملی و زندگی و اینده مردم اذربایجان جنوبی کردند تا همیشه انها را در کنترل خود داشته باشند. به همین دلیل است که به تمام نویسندگان و بزرگان اذربایجان فحش میدهند به همه. چون بزرگترین ترسشان از دست رفتن کنترلشان بر جریانات حرکت ملی است. به همین دلیل است که وقتی سناتور امریکای از اذربایجان جنوبی صحبت میکند فوری به باکو دعوت میشود تا هیچ حرکتی بدون کنترل جمهوری اذربایجان و تورکیه محقق نشود. چون باید مالک ما باشند تا بتوانند ان را معامه کرده و در هنمگام نیاز فیتیله اش را بالا و پایین دهند.

همه باید حذف شوند. حتی خودشان هم خود درگیری دارند مانند دعواهای اوبالی و حزب استقلال. و تکرویهای اوبالی در ساخت پارلمان و غیره که دستورش از جمهوری اذربایجان امده بود.
حرکت ملی تورکگرایان هرگز موفق نخواهد شد چون معامله و توافق با ایران اینگونه بوده است.
در این میان چه بر سر اذربایجان جنوبی می اید؟؟ روشنفکران و نویسندگان جامعه اذربایجان رابطه ای با توده های مردم ندارند چون انها به دست گروه فحاشان حرکت ملی و تنگ نظریهای حاکمان حرکت ملی حذف شده اند. پس اموزش حقیقی سیاسی و علمی هم در کار نیست. کار به جای رسیده است که نتنها بر تفکرات مخالفان و منتقید حرکت ملی سانسور اعمال میکنند بلکه حتی انتشار مقاله در سایتهای سراسری ایران مانند ایرانگلوبال را هم تحمل نکرده سیل توهین تحقیرهای خود را نثار نویسنده میکنند. اگر چنین اموزشهای در کار نباشد ظهور رجال بزرگ سیاسی و علمی هم غیر ممکن است. اذربایجان از لحاض فرهنگی و سیاسی عقیم خواهد شد و این در حال وقوع است. اذربایجان به دلیل حذف فدرالگرایان و طبقه الیت جامعه دیگر هیچ اهرمی برای فشار و تغییر و دخالت در جریانات سراسری ایران ندارد. اذربایجان از معادلات داخلی ایران در حال حذف شدن است و این به ارامی در حال انجام است.

اینها تلاش میکنند جامعه اذربایجان را از تمام جریانات ایران و جریانات منطقه ای حذف کنند ، اذربایجان باید مجبور باشد باید منزوی باشد تا چاره جز توصل به تورکگریان نداشته باشد. دقیقا بلای تورکمنها را به سر ما می اورند بلای که سر قبرس شمالی اوردند.