Skip to main content

به به آقای ناصر خان کرمی،

به به آقای ناصر خان کرمی،
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

به به آقای ناصر خان کرمی، مدتی بود که تشریف نداشتین و من هم فکر کردم رفتین مرخصی و تا سال جدید میلادی تشریف نمیارین. برای همین هم یواشکی این مقاله بسیار علمی و تخصصی خودمو نوشتم و منتشر کردم. البته باید بگم که این مقاله بسیار خیلی زیاد علمی این جناب یعنی مرحوم مغفور مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال، "بر اساس قانونمندی و بر پایهء اطلاعات به روز شدهء عصر معاصر و کنونی و مطالعات فردی و بدون غرض ورزی علمی و یا أتنیکی میباشد و در هر مکان و زمان و با حضور هر کارشناس مدرک دار و بدون مدرک از آن دفاع خواهم کرد."
حتما شما با خواندن این کامنت من با کمال وجود معتقد خواهین شد که من آدم با استعدادی هستم و زود یاد می گیرم. همین جمله بالا را که بخونین متوجه می شین که شیوه نوشتاری شما مانند پایهء و شدهء را زود یاد گرفته و به کار برم. البته اگه نگین که من از شما تقلید کرده ام که تقلید کار این جناب نیست بلکه

چون هوش سرشاری دارم، زودی یاد گرفتم.
خوشبختانه این مقاله من ارزش پاسخگویی نداره که اگه داشت، شما 500 صفحه ای می نوشتین.
البته درسته که من در این مقاله بسیار خیلی علمی و تخصصی، رک و راست نبوده ام و جرأت و شناخت نداشته ام و ناشفاف و غیر مستقیم بوده ام و کودکانه و سبک دیگران را مورد محاکمه و خطاب قرار داده ام ولی راستش من نمی دونم که در این مقاله بسیار زیاد خیلی علمی و تخصصی خودم چه نوشته ام که شما را این قدر قلقلک داده است. (البته باید اعراف کنم که همه اش قلقلک دهنده است) البته در این که شما از نظر علمی و تخصصی و بر اساس قانونمندی و بر پایهء علم و دانش و مدرنیته و راسیونال، زیاد خیلی بسیار قلقلکی هستین، بر من که متخصص این امورات هستم و مدرک تخصصی ام را از بهترین و معتبرترین دانشگاه دنیا گرفته ام، معلوم و مبرهن است.
البته من هم قلقلکی بودم و هستم و خواهم بود و در این هم شکی نیست چون یک امر راسیونال و علمی و مدرن است و به دوران فئودالیته تعلق ندارد.
کامنت شما یک اشکال کوچولو داره و آن هم اینه که چند جا به من گفته این "مسئول سایت". البته اشکال از شما نیست بلکه از اطرافیان شماست که اطلاعات نادرست به شما داده ان. باید به اطلاع حضرت عالی برسانم که مسؤل سایت من نبوده ام، نیستم و نخواهم بود، بلکه همین کیانوش خان توکلی است و من هم نه مسؤل سایت بلکه مسؤل کیانوش بودم و هستم و خواهم بود.
در مورد مدرک تحصیلی قلمفرسایی غرایی فرموده و در مورد پروژه های ما هم اشاراتی کرده این. اتفاقا ما در نظر داشتیم که چند پروژه و شرکت و بنگاههای اقتصادی، ساختمانی، انرژی، باستان شناسی و غیره باز کنیم و در درجه اول می خواستیم به جای دادن آگهی استخدام، یواشکی شما رو استخدام کنیم. در این راستا البته که ما از شما مدرک نمی خواهیم چون می دانیم که در هر رشته ای که لازم باشد، شما مدرک علمی و معتبر از دانشگاههای آلمانی دارین. فرقی هم نمی کنه، چه در اقتصاد باشه یا در رشته های دیگه ای مانند ساختمانی، انرژی، باستان شناسی، سیاسی، تبارشناسی (مخصوصا تبارشناسی اتراک)، زبانشناسی، خط شناسی، تاریخ، ادبیات، نجوم، علوم فضایی و...، خلاصه در همه رشته های علوم معاصر و راسیونال.
درباره بخش ویژه ایران گلوبال هم کیانوش خان یک توضیح به شما بدهکار است ولی چون کیانوش خان آدم خصیصیه من این توضیح را به نمایندگی از طرف خودم و با احتساب بهره بانکی اون به شما می دم.
بخش ویژه همانطور که از نام بسیار خیلی علمی آن معلوم و مبرهن است، یعنی این که مقالات ویژه در آن قرار می گیرن. حالا مقالات ویژه یعنی چه؟ یعنی مقالاتی که مثلا بیشتر از 30 کامنت داشته باشن. یا مثلا تولید ویژه ایران گلوبال (مانند مصاحبه) باشن. یا مثلا نوشته یکی از گردانندگان سایت باشن. یا مثلا خیلی علمی باشن. یا مثلا خیلی غیرعلمی باشن. یا مثلا خیلی چرت و پرت باشن. یا مثلا...
حال چرا مقاله من در این بخش ویژه قرار گرفته؟ مسلما علتش این نبوده که من یکی از گردانندگان سایت هستم چون من از اول هم جزو این گروه شخیص معظم نبوده ام، نیستم و نخواهم بود، بلکه فقط مسؤل محترم کامنتها بودم و بعد که می خواستن منو به شان محترم و مقدس گردانندگی ارتقا بدن، یک دفعه من مرحوم شدم. پس حالا دلیل چیه؟
طبق تحقیقات زیاد خیلی علمی که این جناب کرده ام، به 2 علت بوده است:
1- مقاله من خیلی زیاد بسیار علمی و بر اساس علوم معاصر بوده و به همین دلیل در بخش ویژه اومده.
2 - گویا خیلی چرت و پرت بوده و از این منظر هم در ردیف ویژه ها قرار گرفته.

لطفا بقیه کامنت علمی و راسیونال و رک و راست این جانب بعدا بخونین