Skip to main content

بقیه کامنت علمی و معاصر و

بقیه کامنت علمی و معاصر و
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

بقیه کامنت علمی و معاصر و راسیونال شخص شخیص من:
در آخر کامنتتون مرقوم فرموده این: "تا زمانیکه سایت ایران گلوبال برای بالا بردن تیراژ خود بنام دمکراسی به یک آنارشیسم اطلاعاتی اتکا میکند، و مطالب تاریخی و مردم شناسی، و پروسهء سیاسی و فرهنگی روبنایی و قشری کوچه و بازاز ضد ایرانی را تشویق و آنرا در حتّی در بخش ویژهء سایت انتشار میدهد، بحث از پایهء تحصیل و میزان علمی بودن مطالب این نویسنده و یا آن مدرک دار، امری بدون پرنسیپ و بدون مسئولیّت پذیری است، که طبعأ فضای دیالوگ سالم خدشه دار و نزدیک شدن به واقعیّتها با پرده برداری و شکافتن داده ها و شاخص های منجمد شدهء عصر فئودالیته، با روشنفکران سنتّی چپ و راست بدون شناخت علمی روز، امکان پذیر نیست. و طعنه و طنز و عوامفریبی و پراکنده گویی و اسطورهای عشیره ای، رونق پیدا میکند."

از شما خیلی زیاد بسیار متشکرم که این اصل اساسی علمی را بیان فرموده این. البته ما (یعنی شخص شخیص بنده) بخوبی می دانیم که تمامی مقالات در اینترنت، به جز مقالات شما غیرعلمی و متعلق به شاخص های منجمد شدهء عصر فئودالیته و طعنه و طنز و عوامفریبی و پراکنده گویی و اسطوره های عشیره ای هستن. ولی باید در نظر داشته باشین که خود اینها هم ویژه هستن و آزادی و دمکراسی عصر مدرنیته و راسیونال حکم می کند که در بخش ویژه هم قرار بگیرن. شاید هم جناب کیانوش خان اشتباه می کنه و فقط باید مقالات شما یعنی جناب آقای ناصر خان کرمی را در آنجا بذاره.
در آخر می خواستم یادآوری کنم که یادتون رفته نژاد و تبار منو مشخص کنین و از شما که متخصص ترین فرد در تبارشناسی و نژادشناسی و طرز رفتار با آنها هستین، عاجزانه تقاضا می کنم که نژاد و تبار شخص شخیص بنده رو مشخص فرمایین.
البته اگه خواستین من هم که متخصص بی مدرک روانکاوی هستم، می تونم نژاد و تبار شما رو مشخص کنم.