Skip to main content

دوست عزیز، تبریزی گرامی

دوست عزیز، تبریزی گرامی
آ. ائلیار

دوست عزیز، تبریزی گرامی
شما پروپاگاندا راه انداخته اید که هیچ حقوقی از هیچ مردمی در ایران نقض نشده است. فقط این خطای مردمان است که از نقض حقوق فرهنگی-اقصادی-سیاسی خود حرف میزنند . و اسم این را هم ناسیونالیسم گذاشته ای و از عمه-خاله حرف میزنی.
برو یک مقاله بنویس که حقوق فرهنگی-سیاسی- اقتصادی مردم در آذربایجان-کردستان-بلوچستان و دیگر جاها، نقض نشده و همه چیز درست و روبراه است.
آن وقت کسانی که میگویند حقوق سه گانه ی ما نقض شده و تبعیض وجود دارد در مقابل دلایل شما که در مقاله لازم است ذکر کنی دلایل خود را عنوان میکنند.
آقا جان مردمان مختلف ایران بدنبال کسب حقوق سه گانه ی خود هستند که نقض شده است. حالا شما این را قبول نداری برو دلایل خود را بنویس بیاور. با تبلیغات عمه یی ات مشکلی حل نمیشود. نه خودت را خسته کن و نه دیگران را.

با ناسیونالیست نامیدن دیگران که حقوق سه گانه ی نقض شده را طلب میکنند آب در هاون میکوبی. برو دلایل اثباتی بیاور که مردمان این کشور حقوقشان نقض نشده است. ناسیونالیست-فاشیست همه حق دارند حقوق انسانی نقض شده ی خود را طلب کنند. قبول نداری برو دلایل خود را جمع و جور بکن بیاور تا دیگران هم ببینند شما حرف قابل توجهی دارید یا نه. بااین حرفهای عمه-خاله ای، کسی از حقوق انسانی خود صرف نظر نمی کند. چه ناسیونالیست باشد و چه فاشیست. از سوی دیگر مبارزه برای کسب حقوق انسانی حق است و همه حق دارند این مبارزه را پیش ببرند. حتی ناسیونالیستها و فاشیستها.