Skip to main content

خانم آتوسا خانم از اول صبح

خانم آتوسا خانم از اول صبح
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

خانم آتوسا خانم از اول صبح نشسته ام توی کافی نت و منتظرم که مسؤل فعلی کامنتها، کامنت شما رو منتشر کنه و من بیام یه چیزی بنویسم.
آخه خانم آتوسا خانم، من که به شما گفتم اول عینکتونو بزنین و بعد بیاین توی سایت. آخه عزیز خانم اینجا اصلا صحبت مسؤل فنی شده که شما سراغ اونو می گیرین؟ البته اگه کار خصوصی باهاش دارین می تونم یواشکی شماره تلفونشو بهت بدم. ولی الحق در اینجا کسی از مسؤل فنی حرفی نزده که شما پای اون بیچاره رو می کشین وسط.
البته میشه از مسؤل فنی خواهش کرد تا نگاه بکنه ببینه که این مسؤل فهلی کامنتها چه زمانی اون کامنتها رو منتشر کرده ولی از حق نگذریم، آخه مگه اون بیچاره کار کم داره که برای دو تا کامنت بره بگرده ببینه کی منتشر شده اند؟
در مورد این شماره 2 شما باید بگم که این مسؤل فعلی کامنتها آدم امینی است و در عین حال خیلی هم یک دنده است. اگه کامنتی رو منتشر نکنه، اگه مار هم

تو آستینش کنی، منتشر نمی کنه که نمی کنه. در ضمن از کسی هم ترس نداره. خودش هم خیلی ترسناکه. یواشکی تو گوشت بگم، من هم ازش می ترسم.
در مورد شماره 3 هم بگم که از این شوخی ها نکن دیگه! من شخصا رفتم اون کامنتت رو خوندم. خوب هم مسخره کرده بودی این بیچاره عبدالحمید رو. حالا اومدی حرف خودتو سانسور کردی و اینجا نوشتی بعدش هم از مسؤل بیچاره کامنتها شکایت می کنی که سانسورت کرد؟
خودمونیم خیلی ناقلایی.