Skip to main content

آقای رضا - ج، داشتم با خودم

آقای رضا - ج، داشتم با خودم
Anonymous

آقای رضا - ج، داشتم با خودم فکر می کردم که آیا لازم است به کامنت شما جوابی بدهم یا نه. آقای آل بایراق جند سال قبل کتابی نوشته اند. حالا از ایرانگلوبال خواسته اند که کتاب ایشان را منتشر کنند. انتقاداتی از کتاب ایشان شده است و آقای آل بایراق که اصولا باید جوابگوی منتقدین خود باشند، در گوشه ای نشسته اند و در این بحثها شرکت نمی کنند. به جای ایشان، کسانی به میدان آمده اند که نامشان یک بار حسن است و یک بار حسین و بار دیگر ابوالفضل. و هر کدام از آنها می آیند و بدون هیچگونه مسولیتی می آیند و یک حرفی می پرانند و می روند و احتمالا بار دیگر با یک اسم دیگر می آیند و حرف دیگری می زنند و من هم نمی دانم که با چه کسی می خواهم بحث و گفتگو کنم.
ایکاش خود آقای آل بایراق وارد بحث می شدند و از نوشته خودشان دفاع می کردند.
اگر من با ایشان بحث می کردم می توانستم از ایشان بپرسم که از کجا درآورده اند که من

<به نمایندگی از ایران پرستان یا ایرانگرایان> حرف می زنند و من در کجا گفته ام که چنین نمایندگی ای دارم و از ایشان می خواستم که مسرلانه نوشته های مرا بخوانند و اظهار نظر کنند. من همه جا نظر خودم را نوشته ام و از طرف خودم حرف زده ام.
ایکاش خود آقای آل بایراق می آمدند و ادعا می کردند که <... استقلال ملی که به آلترناتیوی جدی در میان ملتهای تحت ستم تبدیل شده ...>
آنوقت من می توانستم از ایشان بپرسم که این حکم را از کجا آورده اند؟ کدام نظرخواهی در میان ملتهای تحت ستم صورت گرفته است که این حکم ایشان را تایید می کند؟ و می توانستم از ایشان بخواهم که مسرلیت حرفهایشان را به عهده بگیرند. می توانستم از ایشان بخواهم که مدرک و سندی ارائه بدهند. حالا من از شما که با اسم رضا - ج آمده اید و ممکن است که صاعتی دیگر با اسمی دیگر ظاهر شوید، چه مسولیتی می توانم طلب کنم؟ زمانی که گوش آقای آل بایراق هم بدهکار این حرفها نیست و با اینکه در مقابل درخواست ارائه سند، سکوت کرده و این شبهه را بوجود می آورد که هیچ سندی ندارد و حرفهایش را همینطوری نوشته است، آیا می توان از یک شبح انتظار مسولیتی داشت؟
شما طبیعتا حق دارید که نظرات آقای آل بایراق را قبول یا رد کنید .لی این حق را ندارید که مسائلی را به من ربط بدهید و یا مسائلی را طرح کنید که روی هواست و سندیتی ندارند.
قصد من از نوشتن این کامنت جوابگویی به شما نبود و فقط خواستم مسائلی را روشن کنم که متاسفانه در سایت ایرانگلوبال جاری هستند و مسرلین آن هم هیچ مسولیتی به گردن نمی گیرند.