Skip to main content

۱) گفته بودم از جنجال های

۱) گفته بودم از جنجال های
Anonymous

۱) گفته بودم از جنجال های مارکسیست های روسی پیدا است که خبرهایی است .
۲) گفته بودم که ظاهرا کنترل خامنه ای ا زدست اینها ظاهرا خارج شده .
۳) گفته بودم خامنه ای برای اولین بار شخصا مسولیت مذاکرات را به عهده گرفت و این دلیل شکست ما رکسیست های روسی است . حتا اگر نتواند آنرا به انجام برساند. چون پس از ان یک سپاهی کودتا خواهد کرد و به نام انتقام خامنه ای این کار را خواهد کرد ( طرح قطب زاده که یادتان هست ؟ )
۴) گفته بودم هر وقت میر فطروس و آرامش دوستدار و عباس میلانی ( که این آخری هنوز نیامده , منتظرش باشید ) سر وکله شان پیدا میشود و همان داستانهای مسخره مصدق علیه خودش کودتا کرد را بدون ذکر هیچ نامی ا زشوروی و حزب توده , هی تکرار کردند بدانید رابطه ج ا با امریکا دارد برقرار میشود
۵) گفته بودم هر وقت هر کسی ( خاتمی , احمدی نژاد , روحانی , خامنه ای ) بخواهد مسئله امریکا ستیزی ( سنگی که

( سنگی که دانشجویان خط شیطانی امام روسی به رهبری دکتر پشیمان و خویینی ها با کپی کردن از چریک های سیاه کلیست فدایی در چاه سیاست و امنیت ملی ایران انداختند ) را حل کند , تازه برای حفظ منافع رژیم , مارکسیست های روسی و نفوذی های ریشدار آنها د ر روحانیت , پارلمان , نیروهای امنیتی و سپاه به جلز و ولز می افتند . عالیجناب زرد پوش , علی آب نبات , یکی از آنها است . اما اینها پادو هستند . شاه مهره اصلی روسیه و حزب توده اکبر رفسنجانی است که اینروزها عوامل مارکسیست روسی در رسانه های تحت اشغال اینها از او یک چهره آمریکایی , مخالف استبداد فقاهتی خامنه ای , سیاستمدار مردمی ساخته اند . که کاملا دروغ است .
۶) گفته بودم اکبر شاه میخواهد باز مثل گروگانگیری , جنگ تجاوزکارانه , کودتا علیه بنی صدر و واترگیت و مک فارلین , جنبش سبز خودش مسئله را حل کند به نفع روسیه و با حد اکثر باج دهی زیر پرده و فساد حتا به قیمت دستاورد هیچ . او مثل توده ایهاو ملی مضحکی ها ظاهرا هوا دار توافق است و خامنه ای را مخالف توافق نشان میدهد ولی ا ززیر عوامل خودش را ( مثل علی آب نبات و علی افشاری و گنجی و صادق و فروغی و اسدی و فواد و ادیب زاده و نیکی و توکلی و الیاس و افروغ و سلیمانی و حزب الله لبنان و حماس و برخی شیخک های عربستان و .....) میفرستد تحریک علیه توافق انهم ا زجیب خامنه ای .

و حالا که اوباما هم فهمید اینها بازی میکنند و گفت مساله ای نمانده فقط اراده میخواهد !!!

حالا که خامنه ای هم گفت توافق خوب میخواهد . یکدفعه بدون استخوان لای زخم برای انگولک, شاید هم منظورش باز نماندن درز برای رفسنجانی با شد !!!!

به زودی شاهد جنجال های بزرگتری از سوی عوامل اکبر شاه نماینده رسمی پوتین در حا کمیت خواهیم بود . همین دانشگاه و اهواز فقط نمونه کوچک هستند !
و اما
شاهد ازغیب آمد :
صادق صبا در بی بی سی فارسی یک موضوع کهنه نخ نما را که سال پیش هم مارکسیست های روسی مطرح کردند (درست وقتی دا شت توافق میشد و به قول ظریف معلوم نشد چی شد که نشد ) و غوغا بر سر هیچ است دوباره کشیدند وسط !
میگوید دولت امریکا به دکتر یزدی و امیر انتظام خبر داده بوده که صدام میخواسته حمله کند !!!! با اون کارهایی که خمینی کرد فقط خر مصری خبر نداشت . اما نمی پرسد شوروی چرا خبر نداد ؟ آیا معنی این حرف این است که صدام به دستیار شوروی به ایران حمله کرد ؟ حزب توده مشغول چی بود ؟ باز ماجرای ۲۵ و ۲۸ مرداد بود ؟
عجب ؟ ! چه خیانتی !!! ؟؟

دانشجوی خط امام افشا کن افشا کن !!!! یادتون هست ؟
مملکت ما را همین نوکران دیروز شوروی و جاسوسان امروز روسیه به گا دادند .

هیچ کی اما رفسنجانی را افشا نمیکنه . مک فارلین که بود و چه کرد ؟ ایران گیت چه گونه بنی صدر را ساقط کرد ؟ بهشتی چه گونه نا بود شد تا رفسنجانی ترقی کند ؟ بمب خامنه ای هم منفجر نشد وگرنه او هم الان نبود که راست بزند . همه چپ روسی بودند .
همه تهیه ها دیده شده بود یکی دوتا مورد موافق طرح پیش نرفت . به همین دلیل الان ج ا سر دو راهی روس - امریکا ایستاده نفس نفس میزنه .
استقلال را هم که فیدل کاسترو رید توش . کسی نمی خره !
اینها هر وقت کم می اورند امیر انتظام را به چوب و فلک میبندند . هنوز او را جاسوس امریکا میدانند ! حتا الان که فیدل کاسترو هم برای آمریکایی ها ماساژ بیضه میدهد !!!
همین دوچه ولله آلمانی هم با توجه به اینکه آلمان هم از عوامل شکست مذاکرات تا کنون بوده ( خوب آنها هم مثل روس ها از نبود رابطه ج ا با امریکا سود کلان میبرند , هلندی ها هم که زمانه را میچرخانند همینطور ) دوباره دارد وسوسه میکند و شک می آورد که منظور خامنه ای همان دو مرحله ای رجا نیوز بوده !