Skip to main content

اما همین دوچه ولله با بی شرمی

اما همین دوچه ولله با بی شرمی
Anonymous

اما همین دوچه ولله با بی شرمی میگوید اسد گفته : با امریکا با واسطه در ارتباطیم !!! واسه اون افتخاره اما واسه خامنه ای و ابراهیم یزدی خیانت است . امیر انتظام هم مادر زاد جاسوس سیا است چون لیبرال است !!!! دیندار مخلوط روسی هم نیست مثل موسوی , خویینی ها , ملی مضحکی ها , رفسنجانی , علی لاریجانی , ...
زمانه باز یاد معشوق ورشکسته اش پوتین افتاده و از ارتباط هسته ای !!! و هم خوابگی دیکتاتور فاسد جنایت کار مصری با خون آشام شرق اوکراین پوتین به ارگاسم سیاسی رسیده !
ما که کسی نیستیم خدای مارکس شفا تون بده .
بله جاسوسان روسیه :
۱) ابراهیم یزدی آمریکایی است . کاسترو , اسد , صدام , قذافی , میلوشویچ , یاکونویچ نیستند . نتیجه منطقی : خوب پس زنده باد امریکا و یزدی آمریکایی . ملت ایران گفت مرگ بر روسیه .

2) امیر انتظام جاسوس سیا است. پس رفسنجانی , موسوی , بهزاد نبوی , کیانوری , فداییان سیاه کل , .. جاسوس ک گ ب هستند . زنده باد سازمان سیا و امیر انتظام .
۳) بنی صدر جاسوس سیا است. بنابراین میر فطروس , بختیار , عباس میلانی , تقی زاده , پیمان , گنجی , افشاری , فواد , نیکی , اسدی , فا روقی , فا نی , جاسوس ک گ ب هستند . زنده باد سیا و بنی صدر
۴) انقلاب خط امام ضد امپریالیستی روسی ساخت امریکا است. پس شوروی در ۲۸ مرداد ساکت ما ند چون نفت و گاز شمال را میخواست و توده ایها را تحمیل کرده بود به شاه به نام تواب تا سیستم را مثل موریانه بخورند و وقتی فرو ریخت آنها قدرت را قبضه کنند . که کردند . زنده با د امریکا و مرگ بر روسیه
تنها افتخاری که برای شما مانده است این است
چریک های فدایی چند تا ژاندارم بی سلاح را غافلگیر کردند و کشتند .

آقای صادق صبا
شما نمی توانید به این دلیل که روحانی زیر جلی یا رو جلی با انگلیس مراوده دارد از رسانه انگلیسی تهمت های مسخره کیانوری و شوروی سابق را به نفع رفسنجانی که بیشترین تما س ها را با امریکا داشته به منتقدین امپریالیسم روسی و مخالفین ما رکسیسم روسی بزنی و دروغ به خورد ملت ایران بدهی !
دیگر آمریکایی بودن جرم نیست . افتخار است
دیگر تماس با امریکا جرم نیست . بهترین سیاست روز است حتا برای فیدل کاسترو و پوتین و چین و ....
خامنه ای هم میگوید خواهان توافق خوب با امریکا ست . یعنی تماس با امریکا و تلاش برای رسیدن به توافق با ان دیگر جرم نیست !
میفهمی یا جاکشی روس ها خیلی حالت را خراب کرده ؟

استعمار کهنه انگلیس در هند و سنگاپور و استرالیا و کانادا و امریکا اگر ثروت های آنها بلعید ولی دموکراسی برای انها به جا گذا شت . تو برای جاسوسی برای روسیه به مردم خودت خیانت میکنی . چون این کارها به نفع انگلیس هم نیست . بی بی سی در ایران به خاطر مشارکت مرموز در سرنگون کردن شاه مورد تنفر است . نگذار اعتبار این رسانه خرج روسیه و عوامل ان شود .
دست بردار .
آقای فا روقی :
آلمان وسط روسیه و امریکا هیچ چیزی گیرش نمی اید . اینرا از قول من به مدیر آلمانی تان یاد آور شوید . ج ا بماند یا برود مردم ایران شما را لابی و متحد فاسد آنها در خط روسیه میدانند .
با لاخره یکی در این ج ا با امریکا مذاکره خوا هد کرد و در امریکا هم روزی سنا توری استخواندار مثل مک کین خواهد آمد و تو دهن منافق صفتی روسی شما خواهد زد .
فکر سوراخ مو ش کردی ؟
آقای ادیب زاده :
مدیر رادیو زمانه خود قفقازی الاصل است ! قبلا هم لابد با ک گ ب بوده .
شما بدون امریکا نان خشک هم گیرتان نمی اید
کمتر خایه های یک جنایت کار حرفه ای مثل پوتین را بمالید . اگر او قدرت امریکا را دا شت همه شماها را در اروپا مجبور میکرد این زبان زمخت روسی را حرف بزنید و به آنها جزیه بدهید . هر روز هم جیک میزدید شیر گازتا ن را می بست . از ان کثیف تر دست به خایه السیسی شده اید که به محض تغییر رئیس جمهور امریکا با اسد میرود مرخصی درمانی
سوراخ موش سراغ دا ری ؟ !
بقیه مارکسیست های روسی و رفسنجانیست ها :
دنبال سوراخ موش بگردید
چون شک دارم که شما ها ایرانی باشید وگرنه میگفتم
زشت است . پلید است . در این عصری که همه ناسیونالیست شده اند شما ها دندانهایتان را با چیز پوتین مسواک میزنید
شرم کنید