Skip to main content

اب در هاون کوبیدن .جای تعجب

اب در هاون کوبیدن .جای تعجب
Anonymous

اب در هاون کوبیدن .جای تعجب است که این وحدت چپ میخواهد بدون حزب توده موفق به اتحاد چپها در ایران شود.ایا حزب توده دیگر وجود ندارد؟ اگر وجود دارد چرا از کنا ران به سادگی گذر میکنند و حرفی از بزرگترین سازمان کومنیستی در ایران نمیزنند؟ ایا تاک تیک این است که نخست از حزب توده که مسبب این همه بدبختی در ایران است حرفی زده نشود و لی بطور مخفیانه و در سر بزنگاه همان بلائی را بر سر چپ بیاورد که در سال 57 اورد و یکبار دیگر همه چپها و غیر چپها روانه میدان اعادم شوند.پیش از هر چیز این وحدت چپ باید نظر خود را در باره حزب توده و پرونده سیاه هفتاد ساله ان روشن کند
هدف از اتحاد چپ ایا چیزی غیر از بوجود اوردن مناسبات کومونیستی در ایران است ؟اگر هست و یا نیست باید این موضوع را علنی بیان کنند.

ااگر هدف چپ ازادی انتخابات و باور به رای مردم و گسترش ازادی های فرهنگی است که نیازی فقط به اتحاد چپ نیست بلکه نیاز به اتحاد همگانی از همه نیروها و جریانات سیاسی برای برگزاری رفراندم انتخابات ازاد و پذیرش رای مردم است.
ما متوجه شدیم که حزب توده و نقش ان در این اتحاد اگاهانه مسکوت گذاشته شد و همین طور در مورد دیگر نیروها مانند حزب دمکرات کردستان و جریانات مذهبی مانند سازمان مجاهدین . پرسش این است که اتحاد چپ چه نظری در باره این سازمانها دارد؟ ایا چپ به تنهائی توان عملی کردن برنامه و اهداف خود را دارد ؟بنظر سنگ سنگینی میرسد.