Skip to main content

جناب بابک 99 ، دوست گرامی که

جناب بابک 99 ، دوست گرامی که
Anonymous

جناب بابک 99 ، دوست گرامی که ظاهراً همدیگر رامیشناسیم و ازفعالیت اینجانب نیزمطلع هستید.
دوست گرامی،
نخست اینکه: برخلاف نظرشما، آقای نوری علا نه تنها نتوانسته اند حفره تاریک منافع ملی را روشن کنند، بلکه برعکس نشان دادن که درک درستی ازمنافع ملی ندارند . بدینجهت نیز در فعالیت های خود تامین منافع ملی را لحاظ نمیکنند.
دراین خصوص لطف کنید پاسخ ما را به ایشان بادقت مطالعه بفرمائید و سپاسگزارمیشوم ازکلی گویی به جزئیات بپردازیدتا چنانچه بواقع ما دچاراشتباه هستیم، خود راتصحیح نمائیم.
دوم اینکه: بحث ما درارتباط با همبستگی ملی است وباتوجه به موانع و مشکلاتی که دراپوزیسیون دمکرات و آزادیخواه وجوددارد، نزدیک به یقین انجام گفتمان ملی برپایه منافع ملی میتواند مشکل اپوزیسیون رژیم را حل نماید.
بنابراین، پیشنهادما درخصوص منافع ملی، درارتباط با گفتمان ملی است. ضمن اینکه >>>

>>> ضمن اینکه، ازآنجائی که منافع ملی سخن اززندگی بهتر و آسوده و مطمئن تربرای همه مردم میکند، اتفاقاً مردم به چنین مسایلی بسیارهم حساس هستند و توجه شان جلب خواهدشد، و حتی باتوجه به برنامه ایی قابل اجرا و تضمین شده ایی که اپوزیسیون متحد میتواند براساس همان زندگی بهتر، آسوده و مطمئن تر به مردم بدهد، میتواند اعتمادمردم را بخود جلب نماید.
ولی با این والوصف ، نظرما اکنون ایجادهمبستگی ملی است و طرح مانیزدرحال حاضر برای تحقق این مهم است.
اینکه بعدازهمبستگی ملی، اپوزیسیون چه برنامه ایی را با کدام منطق به مردم ارایه دهد، آن موضوع دیگری است که اکنون نظرمانیست، و شما نیزذهن تان را ازمحتوای پیشنهادی ما به این سو نبرید.
درواقع درحال حاضر،طرح ما برای همبستگی ملی است و بس.
امیدوارم توانسته باشم موضوع کارخودمان را دراین مقطع برای شما روشن کنم.
باسپاس فراوان ازتوجه ومشارکت شما