Skip to main content

طبق اظها را ت این نماینده

طبق اظها را ت این نماینده
Anonymous

طبق اظها را ت این نماینده رفسنجانی و حزب توده د روز
۱) همه جنایات جمهوری اسلامی توسط جناح چپ ( موسوی , موسوی خویینی ها , اردبیلی , ری شهری , محتشمی پور , احمد خمینی , توسلی ) صورت گرفته
خمینی پس از یکدست کردن حکومت ! منظورش ساقط کردن دولت بازرگان ( با حقه و توطیه حزب توده و دکتر پیمان و شوروی د راشغال سفارت امریکا ) و کودتا علیه رئیس جمهور منتخب ملت بنی صدر ( در برابر جلال الدین افغانی مزدور قذافی و کاندید حزب توده , و بعد که نشد حسن حبیبی کاندید حزب توده ) جناح چپ مارکسیست اسلامی خط امام روسی عصر طلایی را به زور به مملکت تحمیل کرده !
در ۶۷ کودتای عمیقتری میکند و کشتارهای بیشتری و هر چه بیشتر به سمت شوروی میغلتد با بیرون راندن آخرین مزاحم منتظری ! و صا نعی هم خودش میرود لابد به اعتراض .
اما محلاتی که حامی بنی صدر بود لابد به دستور شوروی و صلاح دید کیانوری هواپیمایش زده میشود !

لاهوتی و اشراقی هم که هوادار بنی صدر بودند سکته داده می شود . ایت الله شیرازی هم که با بنی صدر میانه دا شت در یک تصادف رانندگی ساختگی به سبک ک گ ب و استالین نا بود میشود .
بهشتی در سر تاسر این مقاله نقشی ندارد !
رفسنجانی اصلا سایه است ! تو گویی مرد همه میدانها , همه قرارداد ها , قطعنامه , آزادی گروگانها , فرمانده گل قوا , بازی با مک فارلین و ریگان و کارتر , صحنه گردان تعزیه های ج ا در مجلس و خبرگان و ۸ سال مانور تمدن و بی ابی , بازی با خا تمی و موسوی و احمدی نژاد و حالا روحانی و دوباره امریکا ( جمهوری خواهان در برابر دموکرات ها ) , اصلا و ابدا وجود ندارد !
این باستانی از این وب سایت که نام لیبرال یدک میکشد میخواهد حکم تبرئه رفسنجا نی را بگیرد .
موسوی را پیش انداخته تا خامنه ای و ولایتی را بکوبد
چرا ؟
چون همانگونه که من پیش بینی کردم همه این جنجال ها حول خامنه ای و پذیرش مسولیت مذاکرات به این دلیل سا ده است که
رفسنجانی نمی خواهد هیچ کس بجز او افسار این بازی ضد امپریالیستی را در دست بگیرد چون روس ها و حزب توده فقط به او اعتماد دارند و میدانند که کس دیگری ممکن است مثل کاسترو برود واقعا با آمریکایی ها بسازد ( البته آنها میدانند خامنه ای آمریکایی نیست و ای بسا به اندازه رفسنجا نی ضد امریکا و روسی باشد , اما مطمئن نیستند که او برای نجات نظامش به امریکا زیادی در باغ نشان ندهد ) . همان ترسی که خامنه ای از نزدیکی خاتمی دا شت و هما ترسی که همه اینها از سفر های احمدی نژاد به نیو یورک و مشاعی داشتند .
بنده قبلا هم گفته بودم که این وب سایت هایی که با نام لیبرال زاییده میشوند , چند صباحی ظاهر تند میگیرند بعد یک فرد مرموزی به نام پیروز یا وجدان آگاه یا حا فظه تاریخ یا جنبش شکست خوردگان , .. سر و کله اش پیدا میشود اول کامنت ها و کامنت گذاران را تهدید میکند و بعد رسانه چی ها را تهدید میکند و دستور سانسور میدهد . بعد هم کنترل وب سایت میرود دست این ماموران امنیتی پوتین د رج ا . فرا نظرات مخالف واقعی را سانسور میکنند . بعد خودشان همین مزخرفات را به خورد ملت میدهند
بنی صدر بزرگترین سانسور شده این رسانه ها است که هیچ
حتا بنده نیز در این وب سایت ها بارها سانسور شده ام .
اما مردم ایران
جناح چپ و راست یک نظام فاسد متکی به روسیه جز اسد و قذافی و صدام و یاکونوویچ و تره کی و ... تولید دیگری نمی تواند بکند
موسوی و چپ ها بالاخص به استناد همین گفته های آقای باستانی از با ند خامنه ای بدترند
این نیازی به اثبات ندارد . قبلا اثبات شده . تاریکترین زمان این رژیم بین ۵۹ تا ۶۸ است که همین چپ ها یکه تاز بودند . مسولیت کشتارها , سرکوب ها , حذف ها , شکنجه ها هم به گردن رفسنجانی ( هزار دستان متحد کیانوری ) و موسوی ( کوپونیستی ورشکسته مرتبط با کشتار سیا سیون خارج کشور طبق اظهارات خود او به روزنامه اتریشی و واضع تئوری افزایش بی رویه جمعیت - میگفت با افزایش جمعیت ستمگران را محاصره میکنیم !!!) و بهزاد نبوی ( متهم ردیف اول قتل بهشتی و باهنر ) و خویینی ها ( آخوند توده ای و گیت نفوذ روسیه به همه سیستم حکومتی خمینی )و محتشمی پور ( بنیانگذار تروریسم شیعه - حزب الله لبنان ) , ری شهری ( کبیری از فداییان خلق توسط او به سازمان امنیت ج ا راه یافت و او کسی است که با دم پایی به صورت ایت الله شریعتمداری کوبید ) , می باشد .

چه در زمان چپ ها , چه در زمان راست ها و چه در دوران فطرت بین رفتن خمینی و آمدن خامنه ای و دوران لرزان خاتمی و دوران برزخ احمدی نژاد این رفسنجانی بود که واقعا حکم میرا ند .
الان هم او نمی گذارد که خامنه ای این سنگ روسی را از چاه حکومت فاسد وابسته بیرون آورد
او و خاندانش بیشترین بهره را از چپاول این مملکت برده اند