Skip to main content

آزاد اورمولوی عزیز

آزاد اورمولوی عزیز
آ. ائلیار

آزاد اورمولوی عزیز
و ANONYMUSj گرامی

این نوشته در سایت تبریز سسی(تبریز سسی http://www.tebrizsesi.com/yeni/yazi/17468 )
منتشر شده و من آنرا از کامنت کاربر گرامی یوسف آذربایجان که پیشنهاد کرده بود آنرا درج کنم -منتشر نمودم.
تنها بخاطر آزادی بیان. از وجود و چگونگی صاحبان اطلاعیه بی خبرم. فقط محتوای نوشته نظرم را جلب کرد که سایسته ی آذربایجان نیست و آنرا هم نوشتم. برای سایت و من امکان آن نیست که از چگونگی گروههای آذربایجانی که حداقل به بیش از 20
گروه میرسند و مدام هم زیاد میشوند- آگاهی داشته باشیم. ما میکوشیم حدالامکان آزادی بیان را حفظ کنیم. در این میان ممکن است گروههای رژیم ساخته هم مطلب بفرستند و درج شود. ماهیت صاحبان مطلب اکثراً برای ما پوشیده است. تنها خود محتواست که می توان آنرا نقد نمود. و این کار هم صورت گرفته است.

در اطلاعیه از یک سو به «ترکیسم» تکیه کرده و از طرف دیگر به «دموکراتیسم» . این دو مقوله متضاد اند و آب شان تو یک جو نمیرود. ترکیسم ایده لوژی ست و اساس آن «دگماتیسم» است که با دموکراتیسم جور در نمیاید. این نشانه ی سطح سواد نویسندگان اطلاعیه است. که گفتم بچه سیاسی اند. حالا چه مستقل باشند و چه دست ساز. مهم محتواست که فلج است.

واقعیت این است که رژیمهای دیکتاتوری از جمله رژیم ایران در ساختند «انواع گروهها» ید طولایی دارد. اهداف آنها از جمله چنین است:
1- شناسایی فعالان
2- به انحراف بردن مبارزه
3- ایجاد عدم اعتماد بین مردم
در این مسیر متخصصان حفظ رژیمها کوشا هستند. برای شناخت این حرکات تنها محتوای مطالب دست ماست. که از نقد آنها میتوان راه درست و غلط را تشخیص داد. اینان از متد «افراط-میانه-نرمال» سود میجویند.هر وقت هم تیرشان به سنگ خورد از «نفوذ دادن عوامل»خود به درون جریانهای شناخته شده و مورد اعتماد بهره میگیرند.

-اعلامیه نویسان-سایت سازان-کامنت نویسان-به اصطلاح خبرنگاران-تحلیل گران و...در رشته های مختلف، لشگر غیبی دیکتاتورهاست که در فضای مجازی و غیر مجازی برای شکست مبارزات بحق مردم ستمدیده درحرکت اند.
در این میان سلاح مبارزان علیه این لشگر تنها هوشیاری و نقد است.