Skip to main content

ورد سایت ایران گلوبال به «

ورد سایت ایران گلوبال به «
آ. ائلیار

ورد سایت ایران گلوبال به « محکمه» شدن علیه یا له افراد جرو وظایف و اصول حقوق بشری سایت نیست و با آن متضاد است.
از همان آغاز به عنوان یکی از همکاران سایت این اقدام را ضد قانونی،ضد اخلاقی،ضد حقوق بشری، و ضد اصول سایت دانسته و میدانم.
کار خانم مینو که «خود را حق و متهم را مجرم » نشان میدهد به سایت هیچ ارتباطی ندارد و طرح این کار در اینجا بازی با حیثیت سایت است.و به آن ضربه ی سنگینی زده است.
خانم مینو حقوق طرف مقابل را به شدت نقض کرده است.و همینطور سایت. کسی که بخود اجازه میدهد حقوق دیگری را نقض کند ، نشان میدهد هنوز از تمدن چیزی حالیش نیست. اینکه در یک «جای عوضی»-سایت- محکمه تشکیل بدهی -آنهم بدون «حضور متهم» - بدون نتیجه ی دادگاه- بدون اجازه ی دادگاه، و مدام یکطرفه برحقانیت خود پافشاری، تنها یک «زور گویی و قلدری» ست و هیچ ربطی به تمدن ندارد.

خانم محترم مینو ، اول تشریف ببرید دادگاه. دوم نتیجه را با اجازه ی کتبی دادگاه منتشر کنید. این کار را تمدن گویند. لطف کنید با «حیثیت فرد» اینقدر بازی نکنید.
«درک و عمل این کار» چرا در ذهن تان نمی گنجد؟ ما ایرانیها پس کی میخواهیم «تمدن» از خود نشان دهیم؟ حقوق خود و دیگری را حفظ کنیم؟
خمینی از آسمان نیامده از همین «عدم توانایی درک» - از همین «عدم رعایت اصول تمدن،حقوق متقابل» چون دیوی از شیشه بیرون آمد و هنوز هم در جان ما نشسته و ما را « با بی تمدینها» میخورد. چرا بهوش نیستید؟
چرا کمک نمیکنید نتیجه بگیریم «لیاقت ما رژیم داعشی ایران نیست». و بر عکس روز به روز «فاکت و سند» میسازید که نتیجه بگیریم «نه لیاقت ما همین رژیم داعشی ست» و لیاقت بدتر از آن را هم داریم.
خانم محترم ، همه حرکات ما زیر ذره بین «تمدن» است. به حیثت و آبروی «پیشروان جامعه» هم فکر کنید. جامعه ایکه پیشروانش چنین بی تمدن باشند وای بحال آن جامعه...

از «ایده ی افشاگریهای پیش خودی» حداقل 40 سال گذشته است. دیگر این «ایده و کار» خیلی عقب مانده و ارتجاعی و نادرست شده است. وجود «انترنت» هم نمی تواند «نادرست را درست» کند. دوران « تک قضاوتی ها»، گذشته است . ما درروزگار « جمعی جویی ها» بسر می بریم.«پرسشها و جواب های جمعی» هستیم. اقدامهای 40 سال پیش «حیثت پیشروان» یک جامعه را تباه میکند. و آنرا شایسته ی داعش ها میکند. چرا بهوش نیستیم؟
دیگر من روشن تر از این بلد نیستم با پیشروان جامعه خود سخن بگویم. زمین و آسمان به داد ما برسد...