Skip to main content

جناب امرالله ابراهیمی ، خطا

جناب امرالله ابراهیمی ، خطا
آ. ائلیار

جناب امرالله ابراهیمی ، خطا را ماستمالی نکنید. خطای اول را شما مرتکب شده اید خطای دوم را آقای توکلی که وظیفه داشت مطلب شما را عدم انتشار بزند که نکرده. شما به جای اینکه به دادگاه مراجعه کنید و نتیجه را با اجازه ی کتبی دادگاه منتشر کنید آمدید با با حیثت دیگری بازی کردید.
چرا به محکمه مراجعه نمی کنید؟ چرا متد 40 سال پیش «افشاگری پیش خود» را استعمال میکنید؟ کی میخواهید حقوق دیگری را رعایت کنید؟ نه شما در محل وقوع حادثه بودید و نه ما. این جارو جنجال هیچ ربطی به سایت و ما و حتی شما ندارد.
مشکلی دارید بروید محکمه. تمام. شما فکر میکنید با متد کهنه و ارتجاعی «افشاگری پیش خود» کار مثبتی انجام میدهید؟ جانم این درختها دیگر پارو شده اند. اما متأسفانه شما هنوز خبر ندارید.
شما و خانم مینو اینجا جلو چشم همه حقوق طرف مقابل را «نقض» میکنید و زور هم میگویید! اهنوز یاد نگرفته اید انسان آزاد است

و خودش تصمیم میگیرد به چیزی پاسخ بدهد یا ندهد. شما این حق اولیه را از طرف مقابل سلب میکنید و مدام تبلیغات میکنید که پاسخ بدهد پاسخ بدهد. شما ها چرا «حق انتخاب» را از دیگری سلب میکنید ؟ کی به شماها حق داده که حق انتخاب دیگری را نقض کنید؟ و به دیگری «خشونت روحی» وارد کنید. میدانید که کار شما و خانم مینو شکنجه گری ست؟ چرا در حق دیگری اعمال خشونت میکنید؟ چرا دیگری را شکنجه میدهید؟ چه کسی همچو حقی به شما داده؟ وارد کردن و شدن آقای توکلی هم در این کار خود شرکت در اعمال «خشونت و شکنجه» است. دست از اعمال ضد انسانی بردارید.
شما ها حق اعمال «خشونت و شکنجه دیگری» را ندارید. شاکی تنها حق شکایت دارد و بس. برود شکایت کند.سایت را ابزار اعمال «خشونت و شکنجه» نکنید. نقض «حق انتخاب» توسط تبلیغات پیش خودی شما اعمال«خشونت و شکنجه» است. تبلیغات شما در سایتها اعمال خشونت و شکنجه است. شماها جلو چشم همه فردی را شکنجه میدهید و متوجه اعمال ضد انسانی خود هم نیستید.
شکنجه گری شما بدتر از شکنجه گری رژیم است.
شما و شاکی با براه انداختن تبلیغات از حق خود که تنها «شکایت به محکمه» بود پا فراتر نهاده اید. شما ها «متجاوز» به حقوق دیگری هستید. و با همین تبلیعات «شکنجه گرید». دست از تجاوز و شکنجه بردارید .
خاک بر سر ملتی که شما «متجاوزان و شکنجه گران» پیشروان آن هستید. چنین ملتی لیاقتش همان حکومت داعشی ایران است.