Skip to main content

ایران گلوبال هم به سرنوشت

ایران گلوبال هم به سرنوشت
Anonymous

ایران گلوبال هم به سرنوشت بقیه رسانه های فارسی زبان دچار شد
آقای توکلی !
بنی صدر چرا اینجا سانسور است ولی فردی ناشناس که کاملا ساختگی بودن او زار می زند با این داستان کاملا توده ای آمده اینجا یک جانبه هر چی دلش خواست میگه ؟ تا حالا تودهایها با نقاب سلطنتی , ملی بختیاری , ملی مذهبی , نئو سکولار به بنی صدر حمله می بردند به سبزه نیز آراسته شد
یعنی توده ای مجاهد !
جالب است که مجاهدیدن تنها دشمنان حزب توده و فدایی هستند چون توده ایها و فداییان کشتار آنها و د یگر مخالفین ج ا را مباح کردند و تشویق نمودند . هنوز هم دشمن اصلی مجاهدین توده ایها و فداییها هستند . پس چه گونه است که این آقا از گروه خود جدا افتاده ؟ هیچ در مورد حزب توده و فدایی و حمایت آنها از جلال الدین افغانی و حسن حبیبی و خلخالی چیز ی نمی گوید ؟
همه حرف های او همان ادعاهای حزب توده و فداییان در مورد بنی صدر است .

سایت ملی مذهبی از زبان رفسنجانی به بنی صدر می تازد شما از زبان این فرد گمنام ؟ انهم اولین بار در گویا نیوز این بابا را آوردند تا بنی صدر را به چوب و فلک ببندند
و چون ادعای آنها در مورد اشعه ایکس کاملا بی پایه بود و مصطفوی خواست که فیلم ان از آرشیو ج ا بیاید بیرون اما نیامد . بنده میدانم چرا . چون همه اینها دروغ میگو یند .
بنده در سالن آمفی تاتر دانشگاه آریامهر بودم بنی صدر را آوردند سخنرانی . پسر جوانی ( نه دختر جوانی ) از میان جمعیت برخاست و این سوال را از او پرسید . کاملا واضح بود که توده ایها او را فرستاده بودند تا بنی صدر را گیر بیندازند . بنی صدر با نظر او مخالفت کرد . وقتی زن و دختر بنی صدر حجاب نداشتند و حتا شجونی مینالد از اینکه زن او د ربرابر رفسنجانی و شجونی و دیگر آخوندها بی حجاب آمد و من نآراحت شدم و بنی صدر را مواخذه کردم ولی او گفت که به زن و فرزندش نمیگوید چه بپوشند و یا چه بکنند . کل این ماجرا ساختگی است .
اما بنده فرض بر این میگذارم که که اصلا ساختگی نیست و بنی صد ر در این مورد مقصر است
اما چرا وب سایت شما هیچ کدام از گاف های فداییان خلق , توده ایها , پوتین , لنین , طبری , کیانوری , فتاه پور , گلسرخی , خسرو روزبه , بختیار , موسوی , بهزاد نبوی , موسوی خویینی ها , محتشمی پور , اسد , قذافی , صدام , یاکونوویچ , .... را منتشر نمی کند ؟ تحلیل نمی کند ؟
هیچ وب سایتی فارسی زبان وجود ندارد که به روزنامه مردم , کار , توده ایها , فداییها , حمایت های آنها از این رژیم به صورت پیوسته که الان هم ادامه دارد بپردازد ؟
شما د رهمین وب سایت علیرغم ادعای شرکت سهامی بودن ٩٠ درصد مطالبتان در خط حزب توده و فداییان و مارکسیست های روسی دیگر است .
همین فتاه پور می اید اینجا مقاله مینویسد که سر تا پا چرندیات است . در روز مینویسد , در عصر نو مینویسد , در گویا نیوز مینویسد , در ملی مذهبی مینویسد , در رادیو فردا مینویسد , در اخبار روز مینویسد , در زمانه مینویسد , ........ هیچ کس هم زیر ان نقد نمی کند تا چه رسد به فحاشی !
درویش پور و میرفطروس و عباس میلانی و آرامش دوستدار و رئیس دانا به هم چنین !

کامنت نویسان شما با اسم رمز مشابه رسانه های چپ روسی دیگر دائم فرمان سانسور دیگران را میدهند به اتهام اهانت ! اما همین جا به قطب زاده که اعدام شده است و صادق طباطبایی و مدنی اهانت میشود . بنی صدر که جای خود دارد .
ممکن است بگویید صادق قطب زاده فلان و بهما ن بود . منهم با شما موافقم . اما همین فتاه پور و رجوی مگر فلان و بهما ن نبودند ؟ مگر کیانوری فلان و بهما ن نبود ؟
این چه امتیاز ویژه ای است که شما و دیگر رسانه ها برای چپ قائل هستید ؟
چه کسی گفته چپ تافته جدا بافته ا ست ؟ نباید نقد شود ؟
شما حتا به اسماعیل نوری الا هم با زاویه برخورد میکنید اما چپ های روسی استثنا هستند ؟
خودنویس نوری علا را پس از آنکه در گویا نیوز مطلبی در مورد مشارکت توده ایها در رژیم شاه و معاملات شوروی با رژیم شاه در کودتا علیه مصدق نوشت مورد سانسور قرار داد .
این خط قرمز توده ای - روسی را چه کسی به همه شما ها تحمیل میکند ؟
رفسنجانی ؟ حزب توده ؟ یا روسیه ؟
لطفا برای اینکه شما هم مثل اخبار روز , خو دنویس , زمانه , روز , ملی مذهبی , عصر نو , و حتا بی بی سی و دوچه ولله و فردا تبدیل به ارگان پوتین و حزب توده نشوید
این مطلب را چاپ نموده و جواب مقتضی مرقوم فرمایید
این آقا یا خانم به نام ائلیار که از جانب رسانه شما کامنت گذار مجاز است و میگوید کمونیست نیست ولی کمونیست ها را دوست دارد و بعد مدعی میشود که انقلاب از سال ٤٩ شروع شده بود و همان ادعای توده ا ی - فدایی , مجاهد را هم میچسبانند بغلش بدون ذکر جنایات و کودتای تقی شهرام و تکرار میکنند که مبارزه مسلحانه