Skip to main content

تکرار میکنند که مبارزه

تکرار میکنند که مبارزه
Anonymous

تکرار میکنند که مبارزه مسلحانه ( سیاه کلیسم ) انقلاب اصلی بود و لابد خمینی و آخوندها و بختیار وسلطنت طلبان و نهضت آزادی و جبهه ملی ضد انقلا ب بودند و آنرا دزدیدند و لابد برای امریکا و اسرائیل دزدیدند و ...
به یک سوال ساده جواب نمیدهد
که این انقلا ب چپی را اگر ٣٥ سال پیش دزدیدند چرا همان چریک ها و مجاهدین و کرد ها و ترکمن ها و ... نمی توانند از چها ر تا ملا و دو تا پاسدار پس بگیرند ؟ با همان روش سیاه کل ؟
او نمیداند اگر خمینی نیامده بود همه اینها تا روز ١٩ بهمن ٥٧ در زندان بودند و همان جا می ماندند و میپوسیدند . رهبران فدایی و مجاهد در شکل گیری قیام های خیابا نی توده ای کجا بودند ؟ چه گونه میخواستند رژیم شاه را از داخل زندان سرنگون کنند ؟ اصلا اعتقاد نداشتند به اینکه انقلابی در جریان است ! دانشگاه ها هم خبری نبود .

جز چند تا تظاهرات شکسته بسته و شیشه شکستن که هیچ کدام نمی توانست رژیم شاه را سرنگون کند . شب شعر در انجمن آلمانی گوته میتوانست شاه را سرنگون کند ؟
خیابان , توده متوهم مذهبی , مسا جد , جوانانی که با دنباله روی از شریعتی به مذهب ارتجاعی خمینی متوهما نه باورمند شده بودند , .... اینها نیروی عمده تظاهرات بودند .
مردم زندانها را شکستند و اینها را ( رجوی و رهبران فدایی ) را آزاد کردند . حتا طالقانی و منتظری در زندان بودند . کیانوری خارج از کشور بود بعد از پیروزی با هواپیما آمد و دنباله رو خمینی شد .
بله در کاروانسرا سنگی و مسجد هدایت دو تا ملی و ملی مذهبی یکی دو بار نشستند ساواک حمله کرد و دست بختیار را شکست . اینها نمی توانست شاه را سرنگون کند
از شما چه پنهان اگر شاه ترسو نبود ان تظاهرات خیابانی هم نمی توآنست او را سرنگون کند
اما چه فایده که او در رفتن را به عنوان تنها راه حل همیشه انتخاب میکرد .
وگرنه الان اسد ٢٥٠ هزار نفر را کشته , هفت میلیون را آواره کرده , کشوری را با خاک یکسان کرده , با زمیگوید من دارم حکومت میکنم !!!!!
حالا ممکن است بگویید امریکا مثل روسیه از دیکتاتور دست نشانده حمایت نمی کند
یا بگویید شاه مرد محترمی بود نمی خواست کشتار کند
اما هیچ کدام اینها دلیل بر این نیست که رجوی و فرخ نگه دار و فتاه پور میتوانستند شاه را سرنگون کنند از داخل زندان .
مگر اینکه بگویید رجوی و فرخ آمریکایی هستند ولی پنهان میکنند . تازه در آنصورت هم علی امینی چرا نیامد ؟
به این دلیل ساده که شوروی هم آنها را فروخته بود به رژیم شاه ( د ر ٢٨ مرداد ) و به رژیم خمینی ( پس از اشغال سفارت امریکا و در خرداد ٦٠ ) به همین دلیل آنهایی که فرار کردند به شوروی را میگرفت و بعضی از آنها را میفرستد سیبری ! برخی را شکنجه کرد ! پوتین هم با احمدی نژاد ساخت و اولین کسی بود که او را تایید کرد .
به این دلیل ساده که پدر بزرگ سیاه کل ( کاسترو ) زانو زد پس از ٥٣ سال .