Skip to main content

این ادعا یک دروغ است (ما،

این ادعا یک دروغ است (ما،
Anonymous

این ادعا یک دروغ است (ما، امضا ء کنندگان ذیل، نماینده بخش های مختلف جامعه ایران، عمدتاْ از ملیت های غیر فارس و تحت ستم مضاعف ، و نیز به عنوان بخشی از آپوزیسون ومخالفان مدنی، دموکراتیک و سکولار در ایران و نهایتاْ به نمایندگی از شهروندان راْی دهندمان که ساکن آمریکا هستند - شما را مخاطب قرار میدهیم.)
پرسش این است که این حضرات چگونه د رچه شرائطی توسط چه کسانی د رایران انتخاب شدید ؟ حیرت اور تر اینکه این اقایان خود را نماینده شهروندان رای دهند ه ساکن امریکا معرفی میکنند.
نامه به گنگره امریکا در حقیقت سرپوشی برای اهداف تجزیه طلبانه این گروه تجزیه طلب مورد حمایت غرب و دولت یهود است. مخالفت با نظام اسلامی حقی درست و بجاست ولی مورد اتهام قرار دادن مردم پارس زبان خطا و راه به جائی نخواهد برد.
راه حل نجات مردم ایران دخیل بستن به گنگره امریکا و وظیفه تعین کردن

برای گنگره امریکا نیست انها خود میراث خوار استعمار کشور انگلیس میباشند و انجا که منافع ایجاب کند از هیچ جنگی رویکردان نیستند. کشور عراق افغانستان و لیبی وسوریه خود قربانی سیاست گنگره امریکا وخیانت کاران داخلی عرب است.
این نامه به گنگره در حقیقت تشویق به جنگ و در خواست تجاوز نظامی به ایران است. این نامه در راستای سیاست دولت یهود و سازمان اسلامگرای رجوی است.