Skip to main content

قنبری گرامی،

قنبری گرامی،
آ. ائلیار

قنبری گرامی،
انتقاد شما وارد است و من سخن شما را می پذیرم. در ضمن با نظر شما در این کامنت موافقم هستم.
درست است فرزند شهید بودن یا پخش خبر در مورد شخص در این یا آن رسانه دلیل بر وابستگی نیست.
نه نویسنده را می شناسم و نه طرف مقابل او را. اما همانطور که نوشته ام نویسنده حق ندارد در مورد دیگران حکم صادر کند.ما در سایت تبادل فکر میکنیم و با کارهای دیگر اشخاص سروکاری نداریم.

اما اینکه چرا این مطلب را درج کردم ؟ باید عرض کنم که ما خیلی وقتها مطالب زیادی در مورد فعالان آذربایجانی دریافت میکنیم که همه ی این نوشته ها مشخصات یکسانی دارند:
1- اتهام زنی به افراد
2- تفرقه و اختلاف افکنی بین فعالان
3- وابسته جلوه دادن اشخاص
و...
این نوشته که انتشار یافته یکی از اینهاست. من آگاهانه این نوشته را منتشر کرده ام که خصوصیات این نوع نوشته ها در سایت
مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

و حساب دست ارسال کنندگان این نوع نوشته ها بیاید. فکر نکنند کسی ماهیت این مطالب را نمیداند. و در ضمن جواب لازم را در یافت کنند. کسی خیال نکند که با کودکان طرف است. توسط تحلیل این نوع نوشته ها برای ما مشخص است از کجا میایند و چه سیاستی را دنبال میکنند.
خواستم نمونه ای از صدها مطلب بدست دهم و یکبار با این نوع نوشته ها در سایت تصفیه حساب کنیم. اینطوری نباشد که ما مدام آنها را به سطل زباله بفرستیم. یکبار هم در انظار مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا خیال نکنند کسی از این گونه «شگردها» سر در نمیاورد و یا می ترسد. اینان از فرمولی استفاده میکنند که در کامنت بالا نوشته ام. اگر سخن خردمندانه ای دارند بفرمایند. این حرفهای بی منطق و دلیل قابل توجه نیست . اگر خیال میکنند می توانند مطالب خردمندانه و منطقی مطرح کنند در سایت باز است و مطالبشان را درج میکنیم. اما این مطلب که یک نمونه از صدهامطلب است به اندازی نوک سوزن دارای «خرد و منطق » نیست.
چون پدر فلانی شهید است و دولت هم در رابطه با خانواده ی این کشته شده به دو مورد از دهها مورد وظایف خود عمل کرده باید مهر وابسته بخورد. از این توخالی تر دیگر نمی شود دلیل آورد. یا اینکه خبر شخص در فلان جا پخش شده پس این شخص به فلان جا وابسته است.این هم از دلیل های بازجویان رژیم است. والله خیال میکنند مردم نان را با گوششان خورده اند و دست راست و چپ خود را نمی شناسند.
اجازه بدهید بیایند حرفشان را بزنند مردم ببینند چه در چنته دارند.منتظر قسمت باقی نوشته هستیم. و روشن است چرا «قیرتی-قیرتی» چیز میفرستند. منتظر سخنان «منطقی -خردمندانه» ی اینان هستیم. تا کنون که من «منطقی» به جز منطق بازجویان چیزی در نوشته مشاهده نکرده ام. صبر کنید اجازه بدهید بیان حرفشان را بزنند...
بعد از قسمت سوم-اگر بفرستند- پاسخ جداگانه ای در یافت خواهند کرد.
در ضمن بگویم که مقاله «زبان » شما را دریافت کرده ام و منتشر خواهد شد.