Skip to main content

جناب ANONYMUSj,

جناب ANONYMUSj,
آ. ائلیار

جناب ANONYMUSj,
قبول شما ضریب سه طبقه اید. ولی لطف کن دوستان خارجی-ترکیه- و خودت به آزمایشگاه تشریف بیاورید به همراه دکتر حسین بر و دوستان خارجی و داخلی اش تا تست انجام پذیرد. میخواهم این ضریب را اینجا بدست بیاوریم. از تمام جهان میتوانید آدم بیاورید . فقط یک تست کوچلوست. چیزی نیست که بترسید. مثلاً آمپول-مامپول هم نیست. یک کلمه جواب میخواهیم. من هم موسسه ی تست ضریب هوش باز کرده ام. از باهوشهایی مثل شما و جناب دکتر میخواهم تست بگیرم. «بو میدان-بوشیطان»! یا حالی نشدید- اینو بگم :«اصفهان اوزاق- کردی سی یاخین»!
بفرمایید در تست شرکت کنید. مجانی ست برای ضریب بالاها. عجله کنند که تست بیات نشود.
عجله نکنید تست سنگین تر میشود. مثلاً این سئوال هم پیش میاید «آن چیست که اصفهان را دور- و کرت اش را نزدیک میکند؟» یا
«آن چیست که این میدان است- و این شیطان؟»

ولی من تست را ساده میکنم فقط به سئوال اول «تاپ-شاپ» جواب دهید. کافی ست.
والله این سئوال آنقدر آسان است که چوپان کوه که در عمرش شهر ندیده جواب ش را میداند. چه رسد به آدمهای نابغه مثل شما ها. ژیگولو های شهر. بفرمایید شرکت کنید . در غیر این صورت مجبورم چوپان کوه را صدا کنم جواب را بگوید و یادتان دهد که ضریب مریب یعنی چه. یا بهتان یاد دهد که چرا «توپال» سگ اش هم یک دونه است- و هم ده دونه؟... حالا از 10 گوسفندش نگفته که هم 10 اند و هم 100-تعدادشان! بابا شما که نابغه اید و ضریب مریب جهانی دارید این چیزها را باید چون پلو بخورید؛ چیه که وامانده اید از یک تست ساده مثل جن از بسم الله می ترسید! باورگردنی نیست! زود باشید شرکت کنید -مجانی ومجانی ست...

چون آینه رخ تو بنمود راست -خود شکن-آینه شکستن خطاست.
توضیح این پرسشها در این نوشته نیاز به یک مقاله ی «علمی و فرهنگی» دارد. کسی که از «علم و فرهنگ بی بهره است خیال میکند «من دارم سر به سر کسی میگذارم». نه جانم ، اشتباهی آمده ای. اینها «تست آگاهی علمی- و فرهنگی ست.
راهنمایی بکنم «به فیزیک- و فولکلور» مربوط است. همه جوابهای شیرین و دقیق دارند. خوب کسی که خالی از اینهاست چیزی نمی فهمد. چون ضریب هوشی اش چند طبقه است. ما چوپانها علم و فرهنگمان همینهاست.
با این راهنمایی 50 در صد نمره رفت. از حالا کسی که جواب درست بدهد از 20 فقط نمره ی 10 میگیرد. سعی کنید حاقل نمره ی 10 را بگیرید- که قبولی ست.
حاضرم برای 10 -یک راهنمایی ددیگر هم بکنم و 5 اش را کم کنم.