Skip to main content

جناب مسئول محترم کامنتها، من

جناب مسئول محترم کامنتها، من
Anonymous

جناب مسئول محترم کامنتها، من هنوز منتظر جوابم. بنا به کدامین اصل و معیار کامنت شخصی به نام اگر که بحثی مشخص را به خواهر و مادر مردم کشانده، منتشر شده است؟ بایستی یا توضیحی داشته باشید یا این فحاشی را حذف کنید. می بینید که من در دو کامنت این شخص را به بازی گرفتم و نتیجه این شد که خودش اعتراف کرد که می خواهد فالانژ بازی در بیاورد (من نگفتم، خودش اعتراف کرد). این شخص از همان کامنت اولش همه زورش را زد که من را هم به فحاشی به فارس زبانها بکشد که البته موفق هم نشد. حرفهای بی ربطی که به من و بحث ارتباطی نداشت را به من نسبت داد؛ از تراکتور و سگ و گربه و صلیب شکسته و پان تورک نامیدن من به سبک وزارت اطلاعات گرفته الی آخر. آخرش هم چون به جایی نرسید، آمد گفت که دردش چیست که همان فالانژ بازی بود.

مشکل از این آدم نیست. این آدم همانی است که خودش می گوید. مشکل از شماست که میدان می دهید به ابن قبیل فالانژها. این آدم باید تحت مراقبت قرار بگیرد تا مشکلش برطرف شود نه اینکه مجوز فحاشی و تخلیه خود را داشته باشد. کلاهتان را قاضی کنید که بلندگو به دست چه اشخاصی داده اید و با این برداشت غلط از آزادی بیان در خدمت چه اهدافی قرار گرفته اید. برای بار هزارم این انظار به شما داده شد.
من کار خودم را کردم و از این شخص اعترافی را که دنبالش بودم گرفتم. باز هم ول کنش نخواهم بود تا به همگان ثابت شود ماهیت آن کسانی که 《اینجا ایران است، زبان زبان فارسی است》ورد زبانشان است، تا چه حد لمپن مابانه است. تازه هومانیست هم شده خیر سرش!