Skip to main content

این دعای سازمان فدائیان که

این دعای سازمان فدائیان که
Anonymous

این دعای سازمان فدائیان که مینویسد ( از اینرو، روز بین المللی زبان مادری، در کشور ما باید که روز اعتراض باشد علیه این سیاست. سیاستی با قدمت یک صد ساله، که وارث، پاسدار و مجری آن در حال حاضر جمهوری اسلامی است.*) ............ ستم صد ساله شعار انحرافی تجزیه طلبان است که خود سازمان فدائیان نیز بر طبل تجزیه ایران می کوبد.
در حقیقت سازمان فدائیان .......... با شعار ستم ملی و زبان مادری میخواهد جا پائی در چامعه ایران باز کند. مایه شرمساری برای فدائیان است که د رلحظات تاریخی و سرنوشت ساز ایران به همراه حزب توده به دفاع از ارتجاع سیاه بر خاست.ایا ارتجاع سیاه مدافع زبان مادری بود و یا اینکه اگر از ازادی دفاع میکردید میتوانستید به رفع ستم زبانی در ایران کمک کنید؟
اگر سازمان فدائیان ریگی در کفش ندارد میتواند بخشی از سایت خود را

به همین زبانهای ترکی و کوردی و عربی و بلوچی اختصاص دهد .برای نمونه مقاله یا خبری به زبان ترکی و یا عربی در روزنامه کار و یا روزنامه مردم درج نشد. در سیمنار ها گنگره ها سازمانی ساعتی به زبان ترکی و یا عربی سخنرانی نکردند و نمیکنندو این گناه زبان پارسی نیست بلکه ناشی از سیاست دوپهلو و کودتا گونه سازمان دارد.
تدریس زبان عربی قدمت هزار ساله درایران دارد و هم اکنون در همه مراگز اموزشی کشور زبان عربی اجباری است.
مردم ایران بهای سنگینی برای اموزش زبان عربی در مدارس دینی میپردازند .بنا بر این ادعای سازمان فدائیان فاقد ارزش است.از این ها گذشته اموزش به زبان مادری خطا نیسست بلکه باید ترویج شود ولی این اموزش نباید تخته پرشی برای تجزیه ایران شود.