Skip to main content

کریم عبادی! جوابتان را فقط

کریم عبادی! جوابتان را فقط
Anonymous

کریم عبادی! جوابتان را فقط با استناد به نوشته های خودتان می دهم. کار را بایستی به اهل فن سپرد. آنطوریکه پیداست هیچ شمه ای آشنایی به شعر و ادبیات و موسیقی مان ندارید، بنابراین طبق نوشته خودتان، جنابعالی لیاقت نظر دادن در مورد شعر و موسیقی را ندارید و این امر را بایستی به عهده اهل هنر بسپارید.

در ضمن حداقل پنج، شش نفر از اعضای علمی همایش زبان ترکی دانشگاه علامه طباطبائی از دوستان بسیار نزدیک من هستند و در طول سالیان طولانی آشنایی مان حتی به اندازه سر سوزن هم نشیدم که همچون شما گستاخی به خرج بدهند و فعالیت همه دوستان ادبیاتی و اهل موسیقی را به باد سخره بگیرند.
نقطه دیگری که بایستی بدان اشاره کنم، اینست که همایش های تورکولوژی مانند همایش اردیبهشت آتی در دانشگاه علامه طباطبایی همه ساله در دیگر نقاط دنیا برگزار می شود. شما فکر می کنید اگر این همایش آتی نیز به جای اینکه در ایران برگزار می شد به فرض به قزاقستان منتقل می شد، واقعا ضربه مهلکی به حرکت ملی آذربایجان وارد می کرد؟
جناب عبادی! این همایش یک همایش علمی است. و مقاله هایی هم در آنها ارائه می شود کاملا تخصصی هستند و مخاطب آنها هم تورکولوژیست ها می باشند و اکثر دوستان تورکولوقی هم که من می شناسم به دور از سیاست بوده و تمرکزشان روی بحث های زبان شناسی می باشد. به جرات می توان گفت تاثیری که آشیق .... روی مردم عادی آذربایجان می گذارد، دوست صمیمی تورکولوق من نمی گذارد. باز هم تاکیدم اینست، در مواردی که تخصص ندارید وارد بحث نشوید. اگر می خواهید در راه آزادی و شکوفایی مردم آذربایجان قدمی بردارید، ببینید در چه موضوعی توانایی دارید در آن حیطه وارد فعالیت شوید.