Skip to main content

جناب لرستانی.. متاسفانه شاه

جناب لرستانی.. متاسفانه شاه
محسن کردی

جناب لرستانی.. متاسفانه شاه یک مقدار ساده لوحی سیاسی داشت. بلد نبود مثل آخوند یا سایر رهبران جهان از زیر سوالهای بودار فرار کنند. کاری که اینجا باید میکرد. او اصلا نباید اجازه میداد چنین سوالاتی مطرح شود. منتها از بس هم از داخل و هم از خارج او را می کوبیدند تصور میکرد که با دهن به دهن گذاشتن با خبرنگاران میتواند بر نگاه انها تاثیر بگذارد که موفق نشد و می بینیم پس از 36 سال جنابعالی هنوز دارید نبش قبر میکنید. اگر دقت کنید می بینید شاه برای پاسخ دادن تامل بسیار میکند. او یک مشکل بزرگ در پاسخ دارد. اگر من مشاور شاه بودم در گوش او زمزمه میکردم که پاسخ باربارا والترز را این گونه بدهد: این آقای لرستانی پدر آرش را می بینید؟ باربارا والترز پاسخ میدهد بله. بعد شاه میگوید: ادامه را در زیر بخوانید

بعد شاه میگوید: این آقای لرستانی مثل میلیونها ایرانی دیگر محرم که میشود لباس سیاه به تن میکند و به سرو کله خود و بچه اش همین آرش کوچولو گل میمالد و زنجیر و قمه بر میدارد یکی تو سر خودش و یکی تو سر آرش میزند. این آقای لرستانی نان ندارد بخورد در سال کلی خمس و ذکات به آخوند مفتخور میدهد و پول توی ضریح امامرضا و حضرت معصومه میاندازد و یک بار حج و دوبار کربلا رفته و پول ایران را ریخته تو جیب بیگانگان. وقتی که من در جریان انقلاب سفید حق رای برای مادر آرش تصویب میکردم بابای آرش از خشم دوبار عیالش را زیر مشت و لگد گرفت چون او اصلا زن را آدم حساب نمیکرد. من با این مردم مکافاتی دارم خانم باربارا والترز از من میخواهید چه جوابی به شما بدهم؟ میخواهید بگویم که عقل عیال من از بابای آرش بیشتر میرسد و این میلیونها مرد واپسبمانده اسلام زده خشتک مرا به سرم بکشند؟ یخورده فرصت بدهید من کمی به اینها سواد یاد بدهم، بورسیه بدهم بروند خارج هرچند آنجا هم میروند داخل این انجمنهای اسلامی ولی چاره چیست؟ چه کنم با قانون اساسی که 5 مجتهد باید قوانینش را تصویب کنند؟ خب تا جایی که زورم برسد مقاومت میکنم. اگر بخواهم به این مردم دمکراسی بدهم که خب خمینی نامی می آید و میگوید حکومت حق آخوند است و اگر به آخوند رای ندهید میروید جهنم و بابای آرش لرستانی الین کسی است که به خمینی رای خواهد داد و سالها زحمات من و شادروان رضاشاه بزرگ به باد میرود. بله خانم باربارا والترز.. حق باشماست. من شهبانو را نایب السطنه قرار داده ام تا رضا به سن قانونی برسد اما قدرت را مردان میگردانند. خانم باربارا والترز در مملکت شما هرگز رئیس جمهور زن نبوده. در انگلیس هم هرگز نخست وزیر زن نبوده. در فرانسه هم نبوده. در شرایطی که بزرگترین کشورهای جهان کمتر از 5 درصد سیاستمدار زن دارند والله برای ایران بسیار است که یک نایب السلطنه زن دارد. من پادشاه یک کشور شیعه هستم ناچارم تظاهر به مذهبی بودن کنم که دهان بابای آرش را ببندم. اگر مذهبی می بودم که باید قوانین اسلام را پیاده میکردم.
خب.. آقای آرش لرستانی... حالا درک کردید که چرا آنقدر برای شاه سخت بود که پاسخ بدهد؟ شاهکار شما و خودمن که مخالف شاه بودیم انقلاب اسلامی بود. شرم آور است که گندی را که بالا آوردیم نبینیم و از شاه اللی انتقاد کنیم. یا از شاه انتقاد کنیم بگوییم تقصیر او بود که انقلاب شد. خب امروز هم جمهوری اسلامی بر سر کار است اگر مردم ریختند توی خیابان و گند زدند بازهم بگوییم تقصیر جمهوری اسلامی بود؟ جمهوری اسلامی تا اینجا را مسئول است. از اینجا ببعد اگر ما سرنگونش کردیم و جنگ داخلی بین ترک و فارس شد من و شما مسئولیم نه علی خامنه ای. شاه هم تا سال 57 را مسئول است بقیه اش را من و شما مسئولیم. شاهنشاها... نور به قبرت بباره.