Skip to main content

واقیعت این بود که سازمان

واقیعت این بود که سازمان
Anonymous

واقیعت این بود که سازمان فدائی طعمه ویا فریب خورده حزب توده در ایران شد. دوستی زندانی تعریف میکرد که چگونه درزندان ... فریفته و فریب ...........ی شد.سازمان فدائی خود نه مدیر لایقی دشت و نه برنامه روشن .مخالفت و یا دفاع از خمینی ابزاری بودند در خدمت تصرف قدرت و این تصرف قدرت بیشتر خاست حزب توده و دولت شوروی بود.
مردمی که در ایران انقلاب کردند نه جامعه اسلامی میخواستندو نه کشور سوسیالیستی .بنابر این مردم ایران قربانی اهداف جریان چپ و دین شدند.روشن است که یک کومونیست زیر عبای اخوند نمیرود ولی حزب توده فکر میکرد در یک گردش تاریخی اخوند را به قعر دره بیاندازد که رودست خورد.
ان روزهای سرنوشت ساز را بسیار ی به خاطر دارند که مرتب به رهبری حزب توده اخطار میشد از راهی که میروید دست بر دارید ولی حزب با تهمت بر چسپ وتوهین نوید اینده میداد .

با مراجعه به ارشیو سازمان فدائی و حزب توده روشن خواهد شد که اگر رهبری خمینی جانی را قبول نداشتند در عمل در خدمت دستگاه اخوندی قرار داشتند.متاسفانه این دفاع از ارتجاع سیاه تا همین امروز ادامه دارد . دفاع از خاتمی و دفاع از حسن روحانی.حزب توده و شرکا سیاست خود را با سیاست و منافع مسکو تنظیم میکنند و در عمل عامل دولت بیگانه و ابزار سیاست خارجی در ایران مانند سازمان مجاهدین رجوی هستند.ما مردم ایران از داشتن سازمان و حزبی ملی که منافع ملت ایران را د رنظر بگیرد محروم هستیم .