Skip to main content

نامه سرگشاده فعالان ملیتهای

نامه سرگشاده فعالان ملیتهای
Anonymous

نامه سرگشاده فعالان ملیتهای غیرفارس به کنگره آمریکا نشان از سادگی و عدم پختگی و فقدان بینش سیاسی عمیق در بین نویسندگان آن دارد. اگرچه سیاست نژادپرستانه و تبعیض آمیز و طرفداری از نظام صدای آمریکا تحت مدیریت "فارس ها" بر همگان عیان است. اما اینها بصورت خودسرانه و بدون اطلاع مدیران و مسئولین آمریکایی خود عمل نمی کنند. قبلا هم این شکایات توسط بسیار مطرح شده بود از جمله آقای مجیدی.

این فعالان غیر فارس آمریکا و کنگره آن را یا "شدیدا بیگناه و معصوم" قلمداد کرده اند و یا "مشتی آمریکایی نامطلع" که توسط عده ای فارس فریب خورده اند. این نشان از سادگی و ساده لوحی نویسندگان این نامه است. آنها نمی توانند هضم کنند که این سیاست آمریکا است که می گوید فقط "کدخدا" ده در تهران را ببین و بعد همه اطراف و اکناف ده را بچاپ. این دقیقا کپی همان سیاست دولت انگلیس در رابطه با حمایت شدید بی بی سی از


اصلاح طلبان و ضدیت آن با ملیت ها و همه مردم ایران است.

اعتراض ائلیار هم قوز بالای قوز، مملو از نادرستی و کاملا بیمورد و نامربوط است و از یک موضع چپ افراطی و با عینک بسیار غلیظ دودی ـ مارکسیستی مسئله ای را می خواهد توضیح بدهد که ربطی به مقوله استدلال "طبقه زحمتکش و کارگر" در "قاموس امپریالیسم و نوکران گدامنش" بقول ایشان ندارد.