Skip to main content

خانم غیاثی و خانم همیلی و

خانم غیاثی و خانم همیلی و
Anonymous

خانم غیاثی و خانم همیلی و آقای ابراهیم
شما که به اسامی مستعار گیر داده اید و می خواهید آنها را بشناسید و احتمالا فردا آنها را به عنوان جاسوسان جمهوری اسلامی معرفی کنید روی سخنم با شما 3 نفر است.
آقای پیروز موضوع جالبی را مطرح کرده است. شما در اینجا یعنی در ایران گلوبال یک دادگاه علیه گیتی شیرزاد تشکیل داده اید و حالا چه خودتان بخواهید و چه نخواهید، همه خوانندگان هم قاضی هستند و هم اعضای هیئت منصفه! یعنی من هم با همین اسم مستعارم هم قاضی هستم و هم عضو هیئت منصفه و حق دارم نظر و رای خودم را صادر کنم! گیتی شیرزاد هم در تعیین این قضات و هیئت منصفه هیچ دخالتی نداشته است.
شما به جناب علیزاده گیر داده اید. این جناب کار خاصی نکرده است بلکه فقط آمده و در اینترنت جستجو کرده و دیده که آقای ابراهیمی خودش را از جداشدگان سازمان مجاهدین اعلام کرده و در عمل، در شکار اعضای جدا شده این سازمان و معرفی

معرفی آنها به عنوان جاسوس است و در این کار با سازمان امنیت هلند همکاری نزدیک دارد. البته لازم نبود که جناب علیزاده این قدر به خودش زحمت بدهد. کافی بود در همین سایت روی اسم امرالله ابراهیمی کلیک کند تا به این صفحه برود و همین حرفها را با قلم خود امرالله ابراهیمی بخواند:
http://iranglobal.info/taxonomy/term/2645
ظاهرا دو نفر دیگر هم به تیم جناب امرالله ابراهیمی تعلق دارند.
حالا منِ قاضی و عضو هیئت منصفه این سوال برایم مطرح می شود که چرا آقای ابراهیمی که عضو جدا شده مجاهدین است، فقط در شکار اعضای جدا شده از مجاهدین این همه زحمت می کشد و در کار پیدا کردن جاسوس از میان آنهاست؟ چرا این آقا یان همه به نفع سازمانی کار می کند که از آن جدا شده است؟ حتی به این فکر هم می افتم که اگر فردا مریم یا مسعود رجوی هم به دلایلی از مجاهدین جدا بشوند، می شوند جاسوسان مادرزاد جمهوری اسلامی!
بعدش می رسم به گیتی شیرزاد و می فهمم که جرم این شخص خیلی بزرگتر از جداشدگان از مجاهدین است. این بابا عضو سازمان پیکار بوده. یعنی سازمانی که با تغییر ایدئولوژی، چند نفر از رهبران سازمان را هم کشته. یعنی مفسد فی الارض است.
آنوقت است که منِ قاضی و عضو هیئت منصفه شک برم می دارد در صحت شهادت این شاهدان!
بعدش هم می بینم که تا آقای پیروز نظر مخالف خودش را می نویسد، زود می شود عین خامنه ای.
با خودم فکر می کنم که حتما اگر فردا من و دیگر قضات و اعضای هیئت منصفه رای مخالف این 3 نفر صادر کنیم می شویم مامور وزارت اطلاعات!
چه دادگاه جالبی!
علاوه بر این می بینم که شما شهادت شاهدان با اسم مستعار را قبول نمی کنید ولی یادتان نرود که وقتی شما دادگاهی در اینترنت تشکیل داده اید و من و دیگر خوانندگان را بعنوان قاضی و هیئت منصفه انتخاب کرده اید، دیگر این شما نیستید که تصمیم می گیرید بلکه این ما هستیم که تصمیم می گیریم شهادت اشخاص با اسم مستعار را قبول بکنیم یا نکنیم. شما فقط شاکی هستید نه قاضی و نه عضو هیئت منصفه.