Skip to main content

خانم فرح گرامی بیایید حرف شما

خانم فرح گرامی بیایید حرف شما
Anonymous

خانم فرح گرامی بیایید حرف شما را تکمیلتر بکنیم. <خوب اگر باید از کلمات و ترم های درست حقوقی استفاده شود باید گفت خانم شیرزاد متهم است (ولی هنوز جرمش ثابت نشده)> و به همین دلیل هم این شهادتها باید اول در دادگاه مطرح شود و بعد از اثبات جرمش علنی شود.
شما به این هم اشاره کرده اید که <خوب مهمترین چیزی که خانم همیلی به آن اشاره کرده این است که چرا جای متهم و قربانی را عوض می کنید> ولی مطلب این است که تا به حال که من مطالب را دنبال کرده ام کسی جای متهم و قربانی را عوض نکرده. بلکه اعتراض به این است که قربانی دارد از قربانی بودن خودش سوءاستفاده می کند.
متاسفانه خانم همیلی و شرکا سعی می کنند با این گفته که جای متهم و قربانی عوض شده، کارهای خودشان را درست و بحق جلوه بدهند و بگویند که وای، ببینید، ما اینجا هم قربانی هستیم. در صورتیکه اینطور نیست.
توجه داشته باشید که هیچ قانونی به قربانی این

توجه داشته باشید که هیچ قانونی به قربانی این حق را نمی دهد که هر چه دلش خواست بکند. اینجا به خانم همیلی گفته شده است که انتقام گیری یا به عبارتی که جناب ائلیار به کار می برند <دادگاه پیش خودی> برخلاف قوانین انسانی است.
خانم فرح عزیز، من وقتی خارج از دایره تعصب مخالفت و دشمنی با جمهوری اسلامی به مساله نگاه می کنم، صحنه را اینطور می بینم:
خانم همیلی در سی و چند سال پیش قربانی بودند و این وسط علاوه بر جمهوری اسلامی یک متهم دیگر به اسم گیتی شیرزاد هم وجود دارد.
حالا در سال 2015 میلادی در ادعانامه خانم همیلی، جمهوری اسلامی به کنار گذاشته شده و این گیتی شیرزاد در دادگاه قانونی و صلاحیت دار کانادا متهم است و در دادگاه بی صلاحیت اینترنت قربانی!!!
شما سوال درستی را مطرح می کنید و می پرسید <چرا اصلا خود خانم شیرزاد چیزی نمی گوید>. حالا من از شما می پرسم که آیا خانم همیلی آنقدر احساس مسولیت انسانی کرده است که به این گیتی شیرزاد اطلاع بدهد که به اتفاق همکارانش در سازمان ضدجاسوسی تندر (که اصلا معلوم نیست که واقعا هم سازمان ضدجاسوسی باشد) در سایت ایران گلوبال دادگاهی علیه او ترتیب داده اند؟ آیا اصلا گیتی شیرزاد روحش با خبر است که این دادگاه تشکیل شده است؟
شاید هم گیتی شیرزاد متهم به همکاری با زندانبانان خبر دارد و الان خودش را مقید به قانون می داند و نمی خواهد در دادگاه بدون صلاحیت ایرانگلوبال مطلبی را بر ضد شاکی خودش مطرح کند؟ شاید هم دلایل دیگری برای این عدم شرکتش در این بحثها دارد؟