Skip to main content

آقای نوری علای خودم

آقای نوری علای خودم
Anonymous

آقای نوری علای خودم
خیلی درست ولی از جهتی نا واضح مسئله ضدیت کور با اسرائیل , ضلع دوم مثلث شیطانی مارکسیستی - اسلامیستی روسی ( یعنی ضدیت کور با امریکا - خصومت با اسرائیل - دشمنی با لیبرال دموکراسی ) طرح کردی . بنده ضمن تشکر میخواهم ان قسمت مهم مغفول مانده را که یا میترسی یا بنا به مصالح سیاسی نمی خواهی مطرح کنی روشن کنم .
چون همه حرفهایی که میزنی و گله گذاری ها پشم است اگر به وجود این فیل روسی در اتاق فکر و اندیشه حاکمیت و اپوزیسیون اذعان نکنی .

اسرائیل طبیعی ترین متحد ایران د رمنطقه است . چون در این منطقه روس ها , ترک ها , عرب ها قدرت فراوانی دارند . برای ایجاد یک بالانس سیاسی یک حکومت مستقل و ملی در ایران مقداری از سیب هایش را باید در سبد اسرائیل بگذارد . ( من حتا از موازنه منفی مصدق و بنی صدر حرف نمی زنم . چون حتا از نظر آنها ایران نباید هیچ سیبی در هیچ سبدی بگذارد و

باید منافع ملی ایرانیان را در نظر بگیرد و به همه روس و ترک و عرب و امریکا و ... نه بگوید )
اما بنا به هر دو روش ( موازنه منفی و موا زنه مثبت) رژیم ج ا و اپوزیسیون ان به خطا رفته . خطایی استراتژیک .
یعنی کاملا وابسته به روسیه و بر اساس رویکرد مارکسیستی روسی همه سیاست های رژیم تنظیم شده

با اسرائیل هم انقدر دشمنی کرده و زیاده روی که آنها کاملا به اینها بدبین هستند و در این مورد حق دارند

اما ایرانیان نباید هم صدا با اسرائیل خواهان قطع مذاکرات شوند چرا ؟
چون این به ضرر اسرائیل است د روحله اول و به ضرر مردم منطقه در وحله دوم .
چون کسانی در ج ا هستند که کاملا دنبال روسی کردن کامل ایران هستند . این روسی گری ( مارکسیستی - شیعی خط امامی, فقاهتی ) از ان اسلامی گری سنی ضد آمریکایی ( داعش ) هیچ چیزی کم ندارد . کاملا با ان همسو است در جنایت و دیکتاتوری و بی ثبات کردن منطقه .
بدیهی است که جهان نمی توا ند کنار بنشیند و بگذارد روسیه به کمک این نیروی مداخله گر روسی ( مارکسیستی - شیعی ) منطقه را بی ثبات کند .
همه دعوا ها در شرق اوکراین و ماجراجویی اسد و حزب الله و ج ا به لحاظ همین مشکل است
اگر میخواهید عمق مطلب را درک کنید
فقط ببینید روس ها چی فکر میکنند :
در سایت مارکسیستی - ملی مذهبی روسی میخوانید :

" خبرگزاری روسی: بدون رضایت مسکو، هیچ توافقی میان آمریکا و ایران به وقوع نخواهد پیوست! "

روس ها ج ا و ایران را بخشی از قلمرو حاکمیت بلامنازع خود میدانند ( مثل اوکراین )
شما ممکن است هزار و یک دلیل بیربط از جانب مارکسیست های روسی بیاوری بر اساس تئوری توطیه و بگویی که دموکرات ها انقلاب کردند ! دموکرات ها داعش درست کردند ! دموکرات ها دولت های سکولار ( اسد , قذافی , صدام , یاکونویچ , میلوشویچ , مبارک , بن علی , عبدالله صالح , ببرک کارمل , ...) را بردند و جای ان القاعده و داعش کاشتند !
اما این حقیقت آشکار و روشن امپریالیستی و تجاوزکارانه روسیه را در ایران و اوکراین و سوریه را که اینک به مصر السیسی و عراق هم ریشه دوانده نمی توانی انکار کنی !

اوباما در برابر سوریه هم کوتاه آمد
اوباما در برابر کودتای السیسی هم کوتاه آمد
اوباما در اوکراین هم کوتاه آمد

پس این ادعای مسخره ای که از جانب مارکسیست های روسی و برای خو ش حال نگه داشتن آنها مطر ح کردی کاملا باطل است . مگر آنکه تو هم مارکسیست روسی باشی و دست پیش گرفتی که پس نیفتی .
از تو بعید است که نقش مردم , شاه , شیخ , مارکسیست های روسی را ندیده بگیری و ادعای همه گرفتاریهای ما از امریکا است را مطرح کنی !

حتا ان مارکسیست اهل سوریه ( صالح ) در رادیو زمانه مارکسیست روسی فهمید که این ادعاهای مسخره ضد امپریالیستی چپ مهمل است .

http://www.radiozamaneh.com/208556

اما از آنجا که مارکسیست کور دل و ایمانگرا و آرمانگرا است ( مثل مذهبیون سیاسی ) او هم دست آخر از آنطرف افتاد و مدعی گردید که اگر چه همه چپ ها در بازی مسخره ضد امپریالیستی و در دفاع از حکومت های دیکتاتوری ساخت روسیه ( به نظر شما مارکسیست های روسی سکولار !) به انحراف وحشتناکی کشیده شده اند اما اوباما و چپ متوهم غربی مشترکا علیه انقلاب مردم سوریه علیه اسد ! توطیه کرده اند !!!!
......
یعنی از نظر ایشان و شما مارکسیست های روسی هر اتفاقی در جهان بیفتد صرفنظر از اینکه علیه امریکا باشد , یا به نفع امریکا باشد , یا هیچ ضرر و نفعی برای امریکا نداشته باشد , کار سازمان سیا و مو ساد و ام ای ۶ هست !!!!

ریشه بدبختی ملت ما این است که هیچ وقت مسولیت خطاها , کج روی ها , بینش های کج و معوج خودش را به عهده نمی گیرد