Skip to main content

در ادیان گناه همه ا عما ل زشت

در ادیان گناه همه ا عما ل زشت
Anonymous

در ادیان گناه همه ا عما ل زشت و حیوانی پیروان دین به گردن شیطان بی چاره ا ست !
در مارکسیسم همه آنها به گردن سرمایه داری و امپریالیسم انهم فقط نوع غربی ان است !

کور ذهنی ناشی از مکتب افیونی , (دینی و یا مارکسیستی) انقدر در مغز و روح و اعصاب انسان مذهبی و یا ما رکسیستی رسوخ کرده که حتا ا زخو دشان نمی پرسند چرا کره جنوبی و سنگاپور و تایوان و ده ها کشور دیگر مثل ما نیستند ؟ چرا رهبران و روشنفکران و روحانیون آنها مثل مال ما فرافکنی نمیکنند ؟
این آمریکایی ها ( چه دموکرات , چه جمهوری خواه ) چرا برای آنها ننه و برای ما زن با با هستند ؟

شاید این کرم از خود ما باشد ؟

آقای نوری علا : طفره رفتن از گفتن حقیقت از پوشاندن حقیقت چیزی کمتر ندارد
............

اگر اصلاح طلبان و ما رکسیست های روسی حاضر نیستند ج ا و اسد و قذافی و صدام را محکوم کنند و به جای ان دائم امریکا و سرمایه داری و اسرائیل را به چوب میبندند چون درحفظ نظام روسی اسلامی منافع دارند , شما هم حاضر نیستید به ما رکسیست های روسی و روسیه و نقش آنها در حفاظت از دیکتاتوری های فاسد صدام , اسد , قذافی , ... چیزی بگویید . پس شما هم دارید خیلی ایرونیک به آنها خدمت می کنید ! من مانده ام که از چه مینالید ؟

اما اگر اوباما با ج ا توافق کند اگر چه این امر به تنهایی مانع پی گیری و دستیابی ج ا به سلاح اتمی نخواهد شد اما ج ا و ایران را در یک مسیر دیگری قرار خواهد داد که به موجب ان نقش روس ها در ایران بسیار کمرنگ تر و نتیجتا بار انتقادی چپ روسی به ج ا بیشتر و ایمنی مصنوعی ج ا در برا بر مبارزات داخلی ضعیفتر میشود .

درگیری های داخل قدرت فزونتر میشود و فضای بازتری برای منتقدین ایجاد خواهد شد
از بروز یک جنگ دیگر در منطقه پیش گیری میشود و مساله حقوق بشر و دموکراسی داخلی میشود و امکان پی گیری نهاد های مردمی و مردم بیشتر میگردد

رژیم مجبور به عقب نشینی های بیشتری خواهد شد و امکان بروز یک جنبش سبز دیگر بالاتر میرود .

طبقه متوسط به لحاظ تحریم های کمر شکن تضعیف نمی شود و کیست که نداند موتور تحولات پایدار اجتماعی طبقه متوسط است .
اگر مبارزات ضد امپریالیستی و ضد اسرائیلی جای خودش را به رقابت های منطقه ای بدهد مسائل بیشتر سیاسی شده و دنبال راهکار های سیاسی خواهد رفت نه ترور و انفجار و سر بریدن و کشتار بی گناهان .

اینها به طور اتوماتیک و علیرغم میل رهبران ج ا و روسیه و هوادران و حامیان انها به دنبال هم خواهند آمد . هیچ راه گریزی نیست . درست مثل آمریکایی شدن نسل جوان ایرانی در همین ج ا با آنهمه تبلیغات و فشار و سانسور ! یا مثل پذیرش امریکا در کوبا در میان مردم بعد از آنهمه سال دروغ و فشار و خفقان !

دیکتاتورها در جنگ و ویرانی و کشتار و ترور رشد میکنند , نه در صلح و آشتی و دیپلماسی .
آنهایی که در یک استاندارد دوگانه حمله امریکا به عراق و ناتو به لیبی را محکوم میکنند ولی همزما ن مخالف سازش دیپلماتیک بین امریکا و غرب با ج ا هستند به این مسائل مهم نمی پردازند و توجه کافی ندارند که :
اگر امریکا به عراق حمله نمیکرد شما فکر میکنید صدام الان مشغول چه کاری بود ؟ امنیت و ابا دانی و دموکراسی برای مردم عراق ؟ یا صلح در منطقه ؟
اگر حمله امریکا به عراق , دمکراسی غربی , نیاورد , عدم حمله آنها هم دموکراسی نمی آورد .
اما اگر دولت عراق را مثل ج ا با فشار تحریم و دور نگه داشتن روسیه و چین میتوانستند مجبور به عقب نشینی کنند و نهایتا تظعیف نمایند در برابر مخالفین آنوقت شاید مسئله شکل بهتری پیدا میکرد .

بر اپوزیسیون ایرانی است که نگرانی های اسرائیل و امریکا و فرانسه و ... را از بازی سران ج ا و عدم پایبندی آنها به مقررات بین المللی و پیشینه پنهان کار شان درک کنند
اینکه اسرائیل یا پاکستان یا هند سلاح هسته ای دارند مجوز این نیست که هر رژیمی در منطقه با هر سابقه خطرنا کی به سلاح اتمی مجهز شود . چون آنها حد اقل تا کنون ثابت کرده اند که از ان سلاح ها استفاده نمیکنند . اما صدام و اسد شیمیایی داشتند و استفاده کردند علیه مردم خودشان ! اگر اتمی داشته باشند لحظه ای از ان فروگذار نمیکنند .
ج ا هم سابقه بدی دارد در افراط گرایی ومداخله جویی و انجام کارهای ضد عقل و خرد سیاسی .

پس اسرائیل حق دارد نگران باشد چون این فقط رژیم ج ا نیست که دنبال اتمی شدن است . اپوزیسیون ان هم که مارکسیست روسی است از آنها حمایت میکند و به اسرائیل حمله !
اینکه همه شما ها ا زاسرائیل نفرت دارید خطر ناکتر از بمب اتمی است .