Skip to main content

آقای اقبالی لطفا منبع این خبر

آقای اقبالی لطفا منبع این خبر
Anonymous

آقای اقبالی لطفا منبع این خبر را بنویسید تا من هم بتوانم آنرا از منبع اصلی بخوانم.
راستش من هر چه گشتم در ایران خبرگزاری های فضول نیوز ، بی بی سی می یوز ، موجود نیوزو افق دهقان پرس را پیدا نکردم.
تنها جایی را که این خبر را در آن پیدا کردم <وبلاگ فرید> است که خبرگزاری نیست و فقط به مسخره کردن رهبران و مقامات جمهوری اسلامی مشغول است.
اگر منبع خبر شما همین وبلاگ فرید باشد باید به حال شما و ایرانگلوبال گریست که این را بعنوان یک خبر جدی منتشر می کند و آنرا هم در صدر خبرها قرار می دهد.
مثلا این متن را از این وبلاگ بخوانید:
افشای متن نامه محرمانه علی خامنه ای به بارک حسین اوباما رئیس جمهور امریکا
بسم اللَّه الرحمن الرحیم
برادر بارک حسین اوباما ، رئیس جمهورى محترم ایالات شیطون بلای آمریکا - دامت افاضاته ، مرقوم شریف جنابعالى واصل و موجب خرسندى گردید.
اینجانب که از سالهاى

اینجانب که از سالهاى قبل از انقلاب با جناب سید جیمی کارتر عزیز ارتباط نزدیک داشته ام و‌‌‌ همان ارتباط بحمداللَّه تعالى تاکنون باقى است، و همو او بود که جنابعالى را که یکى از یاورهای تواناى جمهورى اسلامى در شرایط بسیار ناگوار و پیچهای تند هستید، به ما معرفی فرمودند ، البته این کوسه را واسطه کرده بود که خاطر ما را کمی آزرد ولی من شما را چون برادرى که آشنا به مسائل و مشکلات کشور امام زمان و متعهد به آن هستید و از مبانى فقهى مربوط به ولایت مطلقه ما جانبدارى مى کنید، مى دانم و در بین دوستان و دولتمردان جهانی از متعهدان به حفظ نظام ما و از جمله افراد نادرى هستید که چون خورشید، روشنى مى دهید