Skip to main content

شعار این "عاج" است: پنجاه

شعار این "عاج" است: پنجاه
Anonymous

شعار این "عاج" است: پنجاه/پنجاه یعنی هم زنان و هم مردان از صد در صد حقوق شان برخوردار باشند تا فرصت های برابر و عادلانه ای برای کسب قدرت های سیاسی، اقتصادی و غیره در جامعه داشته باشند.
پنجاه/پنجاه حداقل انتظار و درخواست زنان است و پس از توانمند سازی زنان، این شایسته سالاری است که حکم می کند.

رزا: زنان خیلی وقت است که دریافته اند که شرکت و فعالیتهای زنان در ساختارهای مردانه دردشان را دوا نمیکند. زنان در این ساختارها مامور اجرایی سیاستهای مردسالار میشوند.

نگاهی بیندازیم به سیاستهای مارگارت تاچر که اوج آن علیه مادران تنها بود. زنان در مجلس ارتجاعی رژیم ایران فوق ارتجاعی هستند. بسیار نوکر تر از مردان برای سیستم عمل میکنند. بمانند پلیس تُرک در دستگاه امنیتی آلمان. پلیس ترک برای اثبات خود مجبور است که چندین برابر خشن تر باشد. پنجاه پنجاه که شعار این "ان-جی-او" است کمکی به وضعیت فرودست زنان نمیکند.
50 درصد ساختار مجلس مرتجع اسلامی زنهای خر مذهبی ای مانند خانم شاعق باشند، تمامی زنانی که بدلیل فقر تنفروشی میکنند را از چراغ برقها ی شهر آویزان میکنند. (شاعق:چند فاحشه را اعدام کنیم، مشکل زنان خیابانی در کشور حل میشود). شرکت زنان در ساختارهای رژیم های دیکتاتوری بیشترین ضربه را از طرف "زنان" به جامعه ی زنان زده است. نگاهی به پدیده ی عروسهای هیتلری و صیغه های رژیم اسلامی داعش شیعه بیندازیم.
آنها سگهای دست آموز رژیم شده اند. برای هر گونه سرویس جنسی/ عاطفی/مادی آماده هستند. "عاج" خواهان تاج است!
ما خواهان آزادی و رهایی از سیستم مردسالار/ سرمایه دار...
عاج میخواهد در قدرت سیستم سهیم شود، زنان آزادی طلب خواهان لغو قدرت و سیاستگذاری هستند.
عاج به ساختارهای زن ستیز دولت/مجلس/ارتش...با شرکت در آنها (50%) استحکام می بخشد. زنان رهایی طلب خواهان سرنگونی این ساختارهای زنستیز و انسان ستیز بوده و ساختارهای خود را بر مبنای مشارکت و نه نمایندگی (دمکراسی مستقیم) به پیش میبرند. بمانند زنان روژاوا/ جیاپاس و کمونها و کلکتیوها و روستاها و مناطق اشتراکی...
عاج سهم خود را در قدرت مردسالاران مطالبه میکند، ما سهم نمیخواهیم. ما ارتش و دولت و حکومت را نشانه گرفته ایم!
ما از روی این ساختارهای پوسیده رد خواهیم شد. بگذاریم عاج سهم خود را از مردان گدایی کند!
زنان آنارشیست/ فیمینیست
www.archiverosa.blogspot.com