Skip to main content

آقای ناصر دریادل آیا می

آقای ناصر دریادل آیا می
Anonymous

آقای ناصر دریادل آیا می توانید آدرس و سندی ارائه بدهید تا من هم بدانم که این سازمان اکثریت کی و کجا <فراخوان به باز پس دادن پاس هاي پناهندگي كرده بودند>؟
به نظر من هم موضوع اتهامات به گیتی شیرزاد از طریق یک عذرخواهی حل نمی شود و این اتهامات باید در دادگاه صلاحیتدار بررسی شود. ولی به نظر من تا آنجا که به آقای توکلی مربوط می شود، وظیفه ایشان، و تنها کاری که می توانست بکند، همین عذرخواهی از گیتی شیرزاد بود.
این که آقای توکلی در این مورد تحقیقاتی هم انجام داده اند موضوع دیگری است. حتی اگر به ایشان به این نتیجه برسند که گیتی شیرزاد مجرم است، باز هم عذرخواهی آقای توکلی درست است چون این اتهامات قبل از دادگاه و در فضای عمومی مطرح شده است و ایشان به عنوان مدیر مسرول سایت، در این مورد مقصرند.
آقای ناصر دریادل، شما از یک طرف کار آقای توکلی را در نسبت دادن موضوعی به حزب کمونیست کارگری غلط

می دانید و از طرف دیگر خودتان هم همین کار را می کنید.
شما در کامنتار خودتان به بهانه برخورد با کار آقای توکلی دو بار سازمان اکثریت اشاره کرده اید و در هر دو بار، بدون هیچ ارتباطی!
آقای توکلی بیشتر از 25 سال است که از سازمان اکثریت خارج شده است. حالا کار امروز ایشان به این سازمان مادر مرده چه ربطی دارد؟ آیا فحاشی به سازمان اکثریت به هر مناسبت مربوط و نامربوطی هم مانند نماز مسلمانان است که به هر مناسبتی خوانده می شود؟