Skip to main content

Direnc Minelli عزیز

Direnc Minelli عزیز
آ. ائلیار

Direnc Minelli عزیز
-کتاب را دیدم. کتابی خوبی ست. ممنون از زحمت و لطف شما. ولی مثل دیگر کتابهای گرامر ، همان چیزهای قدیمی را تکرار میکند. نکته نوی ندارد. قبلا هم آنرا دیده بودم. من اکنون در لهجه های رایج در آذربایجان یا ایران -ترکی- مطالعه میکنم. اگر کتابی دیدید لطفا لینک بدهید که مراجعه کنم. در مورد لهجه های اورمیه کتاب دارم و تبریز و اردبیل و غیره را هنوز ندیده ام. خراسان و قشقایی هم هست ولی پیدا نکردم.
-دیگر اگر کتابی دیدید که مسایل زبان امروزی را در مقایسه با زبان گذشته مورد بحث قرار داده لطفا لینک بدهید. نمونه ی بحث را من در کامنت بالا دادم. که چه موضوعاتی برایم مهم اند.جریان اونلار-اولار و مانند اینها را. تنها مقاله بهرنگی را دیده ام که به این مقایسه پرداخته است. که برایم جالب بود.

- درضمن بگویم : از دوستان هرکس توان ادیت نوشته های ترکی مرا داشته باشد خیلی ممنون میشوم که توسط کامنت یا ایمیل نظرات یا اصلاحات و حتی نقد و انتقادات خود را برایم بفرستد که تصحیحات لازم را انجام بدهم. ایمیل من در بخش تماس با ما-ی سایت هست.کسی خواست می تواند مطالب ادیت شده را برایم ارسال کند. هر مطلبی را که خود علاقه دارد می تواند ادیت کند و بفرستد.
- راستش خودم از عهده ی همه کار برنمی آیم. ده کار را یکجا نمی توانم انجام دهم. کارسایت-زندگی روزمره- نوشتن که خودش چندین کار را یکجا دارد. نمی شود از عهده اش برآمد.
بهرصورت هرکس دوست داشت-وقت داشت-و توان اش را دارد مدیونش خواهم بود. میدانم یک دست صدا ندارد. قوش قانادلا اوچار.