Skip to main content

این جماعت بیگانه با common

این جماعت بیگانه با common
Anonymous

این جماعت بیگانه با common sense ابتدا کسی را به عنوان متهم ولی در واقع مجرم در میان جمعیت با افترازنی ومظلوم نمایی و ننه من غریبم بازی انگشت نما ورسوای عام میسازند، و بعد هم بدون کوچکترین شرمی میگویند، چون وی حاضر نشده به این اتهامات پاسخ بدهد پس جرمش محرز است، و اگر هم حکم تعیین شده از سوی آنها را نمیپذیرد راه باز است، برود شکایت کند وثابت کند که بیگناه است. وقتی آن Common Sense ، با شستشوی مغزی مورد اشاره کیانوش از کله انسانی پاک میشود ویا به بیانی دیگر آن بالا خانا( بالا خانه) اجاره میرود، عاقبت کار نیزهمین است . آیا واقعن اینان نمیدانند که در یک دادگاه عادله این مدعی است که باید گناهکار بودن متهم را به ثبوت به رساند ونه برعکس.

آیا آنها واقعن نمیدانند که نمیشود هم در محضر افکار عمومی بر علیه متهم مفروضی هر اتهامی را جار زد و بعد هم در دادگاه از وی خواست که بی گناهی خویش را ثابت کند، و نام این اقدام ضد اخلاقی و غیر قانونی و ناپسند را هم "دفاع از کرامت انسانی" و"افشای چهره ماموران رزیم و..." معرفی کرد، و کسانی را که به این رویه معترض اند "منگ" و "مزور" و "یاوه" گو و غیره نامید. این تظاهرات روان پریشانه کرداری، بطور کاملی خود را در نزد یکی از بازیگران این معرکه آشکار میکند. خوب اگر بنا باشد نام کور "چراغعلی" باشد، ونام ترور شخصیت" دفاع از کرامت انسانی" پس چرا نام "دریادل" پوششی برای عکس این معنا از اعضای قوم قتله نباشد. چرا که نه؟ اگر حضرتش معترض چنین توصیفی است برود از من شکایت کند وثابت کند که قاتل نیست؟
4-از همان ابتدا کمتر کسی از معترضین روش مدعیان این کیفرخواست قصد ورود به بررسی صحت وسقم اتهامات مطروحه را داشته اند، و اغلب هم تاکید بر این بوده که جای طرح چنین موضوعاتی در مراجع حقوقی است. اما اگر روزی قرار بر بررسی تک تک موارد این اتهام نامه باشد، و در این صفحات ایران گلوبال یک دادگاه مجازی جدی دایر شود، این بنای پوشالی مدعیان با یک تکان کوچک فرو خواهد ریخت، در اینصورت مدعی اصلی که خود را از قربانیان شکنجه معرفی میکند، برای بار دیگر قربانی خواهدشد، اما این بارقربانی خودغرضی ونادانی خویشتن خویش، ویا هم دیگرانی در پشت صحنه. کسی چه میداند؟
5-اگر این موضوع صحت دارد که مدعی این پرونده چند سالی است که شکایت خود را از طریق وکیلش دنبال میکرده، و بلوفی در کار نیست ، و وکیل مربوطه نیز شاکی را تاکنون جواب نکرده است، یقین باید داشت که پی گیری چنین پرونده ای هیچ نتیجه حقوقی مثبتی را به نفع شاکی در پی نخواهد داشت. حتی یک وکیل مبتدی هم بر این امر آگاه است که تا قبل از تشکیل دادگاه و ختم آن نمی توان هیچ تبلیغی را در مطبوعات بر علیه هیچ متهمی به راه انداخت.