Skip to main content

پس شما آقای رازی هستید. کدام

پس شما آقای رازی هستید. کدام
Anonymous

پس شما آقای رازی هستید. کدام فتوا؟ مشکل بیولوژیکی یعنی چه؟ شما با نامی ناشناس و بی آنکه در برابر ادعایتان پاسخگو باشید، دهها عرب را می شناسید که جشن می گیرند، شاید درست بگوئید.

- پس شما آقای رازی هستید. کدام فتوا؟ مشکل بیولوژیکی یعنی چه؟ شما با نامی ناشناس و بی آنکه در برابر ادعایتان پاسخگو باشید، دهها عرب را می شناسید که جشن می گیرند، شاید درست بگوئید. آقای بنی طرف اما شخصیتی حقیقی و حقوقی است که درباره ی جامعه عرب در ایران پژوهشهائی ارائه کرده و با نام و مسئولیت خود پای حرفش ایستاده است، اگر حرف بی پایه می زند، آنهائی که در این زمینه آگاهی دارند با ارائه منابع و اسناد، می توانند خلافش را مطرح کنند. تفاوت در اینجاست.
تجربه ی من از مسلمانی + سکولاریسم: چند زن مسلمان مصری سکولار تحصیلکرده را می شناسم که بی حجابند، با بی دینهائی مانند من نشست و برخاست می کنند، در مجالسی که شرابخواری برقرار هست، حضور می یابند و در ماه رمضان روزه می گیرند و هنگام عید فطر شیرینی می آورند و به کافر و مسلمان تعارف می کنند. با یکی از اینها (نها ابوالمجد) گفتگوئی درباره ی انقلاب مصر داشتم که در شهرزاد نیوز منتشر شد
http://www.shahrzadnews.org/index.php?page=2&articleId=2664&Language=fa

- "نفرت از فارسها" در یادداشت بنی طرف موضوعیت ندارد و ادعای شما مستند نیست.
- در مورد کلمه ی "ملی" ایهامی نبود. اشاره کردم که نوروز را تابع "هویت ملی" (یا برعکسش) نمی دانم. و اساسا به این گونه هویتها باوری ندارم.
- برچسبهائی زدید که ارزش پاسخ دادن ندارد.
دیگر حرفی نیست.