Skip to main content

پاکستان: هر تهدیدی علیه

پاکستان: هر تهدیدی علیه
Anonymous

پاکستان: هر تهدیدی علیه عربستان با واکنش قوی ما روبرو خواهد شد
Şənbə, 27.03.2015 08:31
گونازتی وی: نخست وزیر پاکستان طی بیانیه ای اعلام کرد که هر تهدیدی علیه پادشاهی عربستان سعودی، با واکنش قوی کشورش مواجه خواهد شد.


به گزارش گونازتی وی به نقل از خبرگزاری العربیه، دولت پاکستان که پیشتر با تاکید بر حمایت خود از عملیات "توفان قاطعیت" آمادگی جنگنده ها و ناوهای این کشور برای مشارکت در این عملیات را اعلام کرده بود بار دیگر اعلام داشته که آماده است برای مقابله با کودتاچیان شیعه حوثی نیروی زمینی به یمن ارسال کند.

دولت پاکستان در بیانیه ای که شب گذشته در پی نشست امنیتی فوق العاده به ریاست نواز شریف صادر شد، تاکید کرد که "هرگونه تهدیدی که تمامیت ارضی و ثبات کشور سعودی را به خطر اندازد، واکنش شدید و قوی پاکستان را به دنبال خواهد داشت".

این بیانیه به نقل از نواز شریف بر اهمیت روابط پاکستان و سعودی و نیز دیگر کشورهای خلیج عربی تاکید کرد.

در نشست دولت پاکستان که علاوه بر اعضای کابینه، فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند، قرار شد که هیئتی بلند پایه با مشارکت خواجه آصف وزیر دفاع و سرتاج عزیز مشاور نخست وزیر و شماری از فرماندهان نظامی، امروز جمعه، وارد ریاض پایتخت سعودی شود.

گفتنی است عربستان سعودی بامداد روز (پنج‌ شنبه ۶ فروردین) حملات هوایی خود را به مواضع تروریستهای شیعیان حوثی که تحت حمایت شدید مالی و نظامی جمهوری اسلامی قرار دارند بطوریکه زخمی شدگان را برای مداوا به ایران انتقال داده اند را آغاز کرد.