Skip to main content

جویای گرامی، آنچه زیر نام

جویای گرامی، آنچه زیر نام
آ. ائلیار

جویای گرامی، آنچه زیر نام پرچم در لینک من قید شده چنین است:
«نشريات
1-روزنامه پرچم ، سوم بهمن 1320 تا هفدهم آذر ماه 1321( كه همه روزنامه هاي پايتخت توقيف شد )
در مجموع دويست و پنجاه و چهار شماره در نزديك به پانصد هزار نسخه چاپ شده است .

2-پرچم نيمه ماهه ، از نيمه فروردين 1322 هر پانزده روز يكبار ، در چهل و هشت صفحه ، منتشر مي شد . پس از انتشار 12 شماره توقيف گرديد . برروي هم هژده هزار نسخه چاپ شد .

3-پرچم هفتگي ، در اسفند 1322 « پرچم » از توقيف درآمد ولي پس از انتشار هفت شماره به شكل هفتگي ، مجددا توقيف شد . در اين دوره پرچم برروي هم نزديك به چهارده هزار نسخه چاپ شد .»
----------و اینجا هم در مورد پرچم از 1323 خبری نیست.
-ولی همانطور که نوشتم تاریخها ممکن است نادرست باشند . مسئله تز کسروی، پایه آن ، و نظریه ی رهروان کسروی ، و علمی یا غیر علمی بودن نوشته ی ریاحی خویی ست.

-شما در کامنت خود از «قصد ناشر- و نظر مخالف» سخن گفته اید. بخاطر روشن شدن این دو موضوع نوشتم که مشکلی با قصد ناشر و نظر مخالف ندارم. با این همه شما در کامنت بعدی باز به موضوع «نظر مخالف» برگشته اید. درمیان نوشته های سایت هر نظری وجود دارد و منتشر میشود . نه من و نه سایت با نظرات مختلف مشکلی نداریم. اما این به معنای عدم نقد نیست. وقتی شما یک نوشته ی غیر علمی را علمی می نامید منهم حق خود میدانم که بگویم نه چنین نیست. و دلایل لازم را نشان دادم.

- شما می توانید نوشته را شاهکار علمی هم بنامید. من با «بیان» شما یا هر کس دیگر و یا نویسنده مخالف نیستم ولی با «علمی و غیر علمی بودن نوشته» کار دارم. اینهم هیچ ربطی به خوشحالی و ناراحتی ندارد.