Skip to main content

توده های مردم بر اساس

توده های مردم بر اساس
Anonymous

توده های مردم بر اساس تفاوتهای فردی و جمعی انرژی عظیمی را در طی سالها و حتی قرنها همزیستی در درون فردشان و یا اجتماعشان ذخیره می سازند. این یک اصل علمیست که انرژی و ثبات رابطه معکوس با هم دارند. درایت لازمه برای تخلیه این انرژی با کمترین ضایعات ممکنه هنوز به منطقه خاورمیانه با نگذاشته و حتی روشنفکران این منطقه بغایت عقب مانده ........ اصرار دارند وظیفه چاشنی انفجار را بعهده گیرند. چکهای حاکم متمدن و دوراندیش چکسلواکی سابق , با قبول حق تعیین سرنوشت ملت اسلواکی, با برگذاری یک رفراندوم قانونی, بدون خونریزی و با کمترین ضایعات مانع از سیل خروشان کینه و نفرت چندین دهه ای ذخیره شده پشت سدی به عظمت یک ملت گردیدند. اما صربهای حاکم و دولت کمونیستی میلوشویچ در یوکسلاوی سابق با کشتار غیر صربها و تجاوز سیستماتیک به زنان آنها -با نیت ایجاد تجانس ائتنیکی -

با حداکثر تخریب و وحشیگری با تمام قدرت در مقابل ملتها ایستادند. هر دو نتیجه تقابل ملتها در یوگسلاوی و چکسلاواکی یکی بود با این تفاوت که رشد اقتصادی چشمگیر چکها و اسلاواکها در اتحادیه اروپا این دو ملت را به همدیگر نزدیکتر از همیشه ساخته است. لکن تخاصم ائتنیکی در کشورهای تخریب شده یوگسلاوی سابق شدیدتر شده و ملت حاکم سابق یعنی صربها بزرگترین بازنده میدان هستند و در فقر و فلاکت زندگی می کنند و درآمد سرآنه شان یک هشتم اسلوانیهائیست که زمانی بر آنها حاکم بودند.
با وجود اینکه صفحات این بخش از تاریخ در مقابل جشمان ما ورق خورده ولی باز آقایان اقبالی و غیره راه حل معضل را در کتمان حق استقلال ملتها می بینند. چک بودن شما به نفع همه از جمله خودتان است هرچند صرب بودنتان توفیری در نتیجه سیاسی این تقابل نخواهد کرد.