Skip to main content

اکثر وبسايت هاي نيروهاي به

اکثر وبسايت هاي نيروهاي به
Anonymous

اکثر وبسايت هاي نيروهاي به اصطلاح ارزشي و ولايتي (دلواپسان) معتقدند که اين اقدامي که تيم مذاکره کننده ي ظريف انجام داده ؛ چه بسا تيم مذاکره کننده قبلي به سرپرستي جليلي هم مي توانست همين توافق و عقب نشيني از مواضع حيثيتي نظام را آنهم چندسال زودتر انجام دهد واینکار رانکرد.

حال سوال اساسي از اين آقايان (دولواپسان) اين است که آيا تيم مذاکره کننده به سرپرستي آقاي ظريف با امضاي اين تفاهمنامه اوليه يا هراسم ديگه به مواضع انقلابي و حيثيتي سران رژيم انگل پشت کرده ؟و خيانتي مرتکب شده است؟ که قرار شده وي را براي توضيح به مجلس .... شوراي اسلامي بکشانند؟يا واقعاً ظريف و تيم همراهش تدبير وشجاعتي داشته اند که تيم مذاکره کننده به سرپرستي جليلي فاقد اين تدبير و شجاعت بوده !!و مهمتر از اين ؛ شايد اين مورد بيشتر مطرح باشد که در زمان جليلي سران رژيم به مرکزيت ... فرزانه فکر نمي کردند فاصله ي آنچه را که در آئينه مي بينند (تُغارگُه) کمتر از آنست که می پندارند!! ؛ واين يعني نه شجاعت و پشت پا زدن ظريف و تيم همراهش به نظرات و مواضع حيثيتي نداشته ي نظام در اين زمان ؛ ونه استقامت و پايبندي جليلي و تيم مذاکره کننده اش برای حفظ حیثیت نظام در آن زمان.
اين فقط مي تواند يکي ديگر از اشتباهات محاسباتي اتاق فکرو مشاوران ... فرزانه باشد.
پس در همين وضعيت هم اي دولواپسان و ايمان آورندگان ، ضمن گردن نهادن به توصيه ي ولي فرزانه به نرمش قهرمانانه و بعد چرخش قهرمانانه ادامه داده و هنگام رفتن به رکوع قهرمانانه ؛ شکرگزار الله باشيد که بهترين است براي شما که يک عمر ثروت و جان ملتي را بيهوده بر باد داديد.اگر بدانيد ! اين براي شما بهتر است . همين