Skip to main content

آقای توکلی گرامی، شما بارها

آقای توکلی گرامی، شما بارها
Anonymous

آقای توکلی گرامی، شما بارها . بارها نوشته اید که با زندگی در جامعه جدید درسهای تازه آموخته اید و از گذشته خودتان فاصله گرفته اید، ولی همین کامنت شما نشان می دهد اگرچه در ظاهر شما دیگر آن اکثریتی پیرو خط امام نیستید، ولی در کُنه و عمق ماجرا گویا در اندیشه در مغز شما بر همان پاشنه 35 سال پیش می گردد! شما می گویید این توافق جام زهر نبود، و به عنوان دلیل می فرمائید «بی خود نیست مردم به خیابانها امدندو ازظریف تشکرکردند» پوپولیسم که دیگر شاخ و دم ندارد جناب چریک سابق! از طرف دیگر با ادعای اینکه «تحریم ها در بخش هایی واقعا ضد انسانی بود که در قسمت دارو یی و بهداشتی موجب سرطان ، سکته و مرگ هزاران ایرانی شد» تبدیل می شوید به بلندگوی دروغهای بی شرمانه آقای خامنه ای! ممکن است بفرمائید این تحریمهای داروئی در کدام قطعنامه صادر شدند؟ و شامل کدام داروها بودند؟ برار جان قضیه تحریم دارویی از بیخ دروغ بود!

بفرمایید ببینید وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد در اینباره چه می گوید: «دكتر دستجردي، در بخش ديگري از سخنان خود ضمن انتقاد از اختصاص ارز كشور به واردات لوازم آرايش گفت: متاسفانه اين مسئله رخ داده و بايستي به آن پاسخ داده شود. البته در وزارت بهداشت به شدت در پي جبران كمبودهاي ارزي خود هستيم و تقريبا تا هفته گذشته يك سوم ارز مورد نياز براي خريد دارو تامين شده و مسئولين تعهد كرده اند كه ظرف چندماه پاياني به سرعت تخصيص ها داده شود و ارز مورد نياز در اختيار شركتهاي دارويي قرار گيرد. .... وزير بهداشت در پايان بااشاره به اولويت بندي خريد برخي ملزومات، از قرار گرفتن تجهيزات پزشكي در اولويت هاي 7 و 8 كشور ابراز نگراني كرد و گفت: دسته اي از ملزومات مانند دارو در اولويت 2 كشور قرار دارد اما گاهي برخي از تجهيزات و ملزومات در اولويت بندي پايين تر از زين اسب قرار گرفته اند به عنوان مثال دستگاه ماموگرافي كه براي تشخيص سرطان سينه الزامي است در اولويت 8 قرار گرفته كه بسيار نگران كننده است»
عنایت می فرمائید جناب توکلی!؟ این دولت بود که با ارز دولتی بجای دارو و دستگاه ماموگرافی دسته بیل و زین اسب و غذای سگ وارد می کرد. بعد هم به عنوان یک هوادار توافق بفرمایید دهسال تحریم و صدها میلیارد دلار هزینه برای نیروگاهی که یک کیلووات برق تولید نکرده است و سقوط ارزش ریال در حد 400 درصد را کجای دلمان بچپانیم؟ با یک چنین اپوزیسیونی که برای هر شعبده بازی ملایان از ته دل کف می زند، ایران تا هزار سال دیگر هم رنگ دموکراسی و حقوق بشر نخواهد دید!