Skip to main content

جناب آقای حسین بر

جناب آقای حسین بر
Anonymous

جناب آقای حسین بر
پس از مشاهده ویدئو مورخ 31 مارس 2015 شما، به نظرم آمد که از دیگاه جنابعالی ایران و بخصوص اتحاد اقوام و تیرهای ایرانی، خطری بزرگ برای کشورهای همسایه هستند.
طرح نظریه شما به نظرمغرضانه و دور از مصلحت اندیشی و در نظر نگرفتن مصالحه ملی می باشد که می تواند تبعات حقوقی بین الملی را همراه داشته باشد.
اینکه شما عملکرد رژیم ضد ایرانی جمهوری اسلامی، که توسط بیگانگان در سال 1979 تا به امروز به ملت ایران تحمیل شده را ملاک قرار داده و رژیم تمامیت خواه و ایدئولوژیک را که هدفی بجز توسعه طلبی نظامی، جهت برقراری منافع ایدئولوژیک خود نداشته را به حساب ملت ایران می گذارید. اصولأ رژیم حاکم بر ایران هیچگونه طرح و برنامه ایی برای حمایت از منافع ملی ایران در دستور کارنداشته و ندارد و این را بدفعات ثابت کرده است.

سخنان ویدئویی جنابعالی کاملا مغایر با گفته های شما در نشست خصوصی است، که من و تنی چند از کنشگران سیاسی سکولار دموکرات در روز سه شنبه 31 مارس 2015 حضور داشتیم و نظرات متفاوتی را از شما شنیدیم که تفاوت بسیار با سخنان ویدئویی شما دارد و این برای من و هر ایرانی ملی گرا دیگری قابل تعجب است.
سئوال من و یا هر ایرانی میهن پرست دیگری، از شما این است که اگر بیگانگان در اتاق های فکر می نشینند و تئوریی پردازی می کنند و از "امپراتوری امپریالسیم ایرانی" با هدف تجزیه و تکه پاره کردن ایران نام می برند، آیا شما ایرانی میهن پرست باید سخنگو و بلنگوی آنها باشید؟ و یا محکم بر دهان یاوه گویشان بکوبید و عملکرد آنها را بر ضد قوانین بین الملی و دخالت مستقیم آنها در امور داخلی ایران بدانید؟
از نیمه دوم قرن نوزدهم و سراسر قرن بیستم تا به امروز، ایران کدام کشور گشایی را در منطقه انجام داده است که امروزجنابعالی اینگونه سخن پراکنی می کنید؟ آیا قبول دارید که در طی دو سده گذشته، بزرگترین دغدغه ایرانیان حفظ استقرار و تمامیت ارضی اشان بوده است؟
جناب آقای حسین بر، لطفأ موضع خودتان را مشخص کنید که درزمره تجزیه طلبان هستید و یا واقعأ همانطوری که به من گفته اید، "یک ایرانی دلسوز به مام میهن و از نسل رستم ذال می باشید؟
امیدوارم که جنابعالی با تهیه یک ویدئو جدید نظر مستقیم خود را راجع به سئوالات من و موضع خود را در قبال استقلال کشور و تمامیت ارضی آن اعلام کنید.