Skip to main content

این نظریه مطرح شده در

این نظریه مطرح شده در
Anonymous

این نظریه مطرح شده در اعلامیه سازمان فدائیان خلق اکثریت موافق نظر دولت اسرائیل و غرب است.هر کشوری حق دارد که انرژی هسته ای داشته باشد و از ان بهر بر داری کند. داشتن منابع انرژی مختلف در یک کشور دلیلی بر نداشتن و نخواستن انرژی اتمی نمی کند .کشور های اروپائی و امریکا و روسیه دارای اب و باد و زغال سنگ هستند ولی به داشتن نیروی اتمی نیازمند هستند.ایا این تز فدائیان در مورد این کشور ها صادق است ؟ چون منابع طبیعی دارند نباید دارای انرژی اتمی شوند؟
بدن شک فدائیان اکثریت اگاهانه خطا میکنند و به دولت اسرائیل و غرب نان قرض میدهند. اما تز ایران بر باد ده ر ا دوباره بخوانیم.

(ايران دارای منابع سرشار فسيلی است. لازم است که حکومت ايران یک برنامه تولید انرژی برپايه تحقق تدریجی انرژی های تجدیدپذیر و پاک به جای انرژی های فسیلی و هسته ای برای آينده طراحی کند.)
توجه کردید که غرب و دولت یهود همین ادعا را داشتند..جالب است که بدانیم در کشور اردن همسایه اسرائیل رفقای روسی قرداد ساختن یک نیروگاه اتمی را با دولت اردن بسته اند. هدف اعلامیه نه همبستگی با مردم ایران و اظها رشادمانی بلکه پیام این اعلامیه تشویق اخوند خداحافظی با انرژی اتمی است..اکنون دولت اسرائیل دارای صد ها بمب اتمی است که ایران و همه خاورمیانه را میتواند مورد هدف قرار دهد. در مذاکرات اینده بمب های اتمی اسرائیل باید بخشی از مذاکرات باشد.